ciekawostka - darmowy net od Solorza

[...]

W zasadzie każdy (mimo pewnych trudności, jak z modemami również) telefon, który ma w specyfikacji 3G HSDPA na 900 MHz. Więcej na ten temat poczytaj na portalu

A_Zet

Papkin napisał:

Jeśli chodzi o maile non stop, to nie do pokonania jest wujek Jeff. Wprawdzie tylko via webmail, ale za to 3G, w całym cywilizowanym świecie i całkiem za darmo. Korespondować, mocium panie, się da. Właśnie się zbieram, by tak obskrobać soft webmaila, by idealnie mieścił się na ekranie Kindle'a.

Reply to
Jarosław Sokołowski

a Jeff daje ten internet na cale zycie? Nie jest tak ze przelozenie SIM (czy co tam jest) do normalnego telefonu sie nie uda?

Zamowilem od Solorza, zobaczymy co to bedzie. Do tego modem od Helmuta z DBank i obaczymy. Choc wolalbym dualsim jakis...

Reply to
Papkin

Papkin napisał:

Na całe życie czytnika. Tak to wynika z wszelkich opisów. Gwarancja jest na rok, jak się zepsuje, wymieniaja na nowy. Co później -- trudno mi powiedzieć.

Podejrzewam, że tam w ogóle nie ma karty SIM. W każdym razie obudowa jest nieotwierlna i nie ma jak zobaczyć. Zasięg jest wszędzie tam, gdzie AT&T ma umowy roamingowe. W Polsce widzę wszystkie sieci 2G i 3G, nawt mogę sam wybrać z której chcę korzystać. Wyszpiegowałem tyle, że ze stronami WWW łączy się to przez proxy Amazona. Poza tym nie zamierzam działać nie fair wobec wujka Jeffa i korzystam z tego tak, jak było to przewidziane. Wystarczy, by uznać to za rzecz wielce pożyteczną. Ale gdybym miał dostęp do zepsutego czytnika po gwarancji (na razie trudno o takie), to bym pewnie (w ramach działań edukacyjnych) próbował podłączyć modem do komputera.

Mnie powstrzymuje brak skanera pod ręką. Proces zamawiania uczynili tak upierdliwym, że bez skanera się nie da. Przypomina mi to składanie wniosku o wizę USA. Nie wiem jak teraz, ale kiedyś w warunkach opisywali, że wniosek musi być wydrukowany na drukarce laserowej (domowe plujki odpadały), a dzwonić można tylko z telefonu stacjonarniego (a nie z komórki albo z budki). Jeszcze było tak, że gdy się wniosek wypełniało przy użyciu przeglądarki nnnej niż Internet Explorer, no na *jedno* z pytań nie dało się odpowiedzieć inaczej niż "TAK" (chyba chodziło o udział w organizacjach terrorystycznych).

W ogóle nie jestem zainteresowany internetem w telefonie.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał: [...]

Opisy otwierania kindla są dostępne na jutubie jak by co.

AlexY

Pan AlexY napisał:

Jak by co. Podejrzewam, że do otwarcia najlepiej użyć tego samego narzędzia, co do kupowania -- karty kredytowej.

A karta SIM jednak jest -- widać ją choćby tu:

łem, więc sam już nie muszę otwierać.

Reply to
Jarosław Sokołowski