Ciekawostka CE

w/g mnie nie wszystko wymaga certyfikatow na wiele urzadzen wystarczy oswiadczenie producenta z jest zgodne z CE

Reply to
goral

Zaraz - czy mi sie wydaje czy praktycznie wszystko wymaga znaczka CE ? Oczywiscie na niektore rzeczy moze byl latwiej uzyskiwalny.

P.S. Hm, na gwozdziach chyba nie ma ..

Piotr:

nie tylko. Misie pluszowe też muszą mieć.

chyba meble IKEA mają. Muszę sprawdzić ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Szerzej myslalem.

Mozesz miec racje. Bo .. brytyjczycy maja wlasne przepisy, wymagaja odpowiedniej niepalnosci. Co by oznaczalo ze unijnej normy nie ma.

Nawiasem mowiac - ponoc te wymogi sa nagminnie olewane przez naszych producentow i eksporterow :-)

P.S. zaraz, meble ... kiedys sie wspominalo o unijnej normie wysokosci biurka - 68cm. Nasze wtedy byly wyzsze ..

Wystarczy deklaracja producenta o zgodnosci z CE - tzw. moduł A (samoocena dokonana przez producenta).

Polecam polska strone o normach CE:

Pozdr Damian

Reply to
damianos