Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".

W dniu 2011-11-23 19:36, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz pisze:

Te przejsciowki dzialaja jesli juz to tylko z masterem, sprawdzone na 3 dyskach 2 plytach i 3 napedach.

Zadnego napedu nie udalo sie uruchomic zreszta sprzedawca twierdzil ze z CD sa problemy czyli znajac zycie w 90% przypadkow nie da sie tego uruchomic z napedem CD/DVD.

Reply to
NoTak

To może coś w tym stylu ?

G.B.

Reply to
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

Użytkownik "J.F" <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jaj9cb$3c0$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Jak dla mnie z pełną premedytacją jest ten złom upychany u nas. Niewielki odsetek odsyła, jak w warunkach pisze że za przesyłkę zwrotną płaci kupujący. Inaczej jak wytłumaczyć podrabiane pendrive czy karty SD 64GB za śmieszne pieniądze. Jakby się nie opłacało to by nie sprzedawali.

Reply to
Irokez

To nie sa oszustwa. Zeby cos wyslac p* polska poczta trzeba stracic z dojazdem co najmniej 1h. Nawet jak wysylasz kilka paczek o i tak 10 PLN jest stawka zalosna. Myslacy inaczej nie moga zrozumiec iz to sa koszty wysylki. Jak odbierzesz osobicie to ich nie ponosisz.

Pozdrawiam

Marek

Reply to
Marek Borowski

W dniu 23.11.2011 15:38, gary pisze:

Mam taki. Uważaj też na kabel. Kabel sieciowy z tego zasilacza ma 0.nic miedzi a wytłoczone 0.5mm2 16A. Wywaliłem do elektrośmieci.

Pozdrawiam, Michał

Reply to
Michał Smolnik

Czemu nie masz zamknietej budy? Kicia moze chora...

albo namierzyc plyte na allegro, chyba ze grasz w BF3 to nowy sprzet sie przyda?

a robia jeszcze z lpt i rs232? Mam plyte z 2007 roku, na razie ze wszystkim co potrzeba :)

Hmm a po co Ci naped DVD? Filmy? U mnie naped DVD marki NEC padl sam z siebie a prawie w ogole nie eksploatowany, moze nagral 10plyt, odczytal 10 (w tym 5 podczas instalacji OS i sterownikow?).

Cholerne napedy DVD, CD. Moze jakbym trzymal ten naped odpiety od zasilacza to byl nadal zyl, nawet uszczelki dziad nie ma... stare cd x2 mialy!

Reply to
Papkin

Bo przez ćwierć wieku żaden kot, w tym niekastrowane i znaczące kocury, mi takiego numeru nie wyciął.

Nie sądzę - chore kotki posikują w różnych miejscach ale nie zachowują się jak znaczące kocury. Tym bardziej w pełni wysterylizowane kotki.

Nie kupuję używanych samochodów i uzywanych płyt głównych.

Lepsza mają.

A ja półtorej roku temu wymieniałem (piorun trzepnął) i jeszcze się załapałem na 775 i DDR2...

Backupy? Takie dziwne?

Masz pecha.

Papkin napisał:

Kilka tygodni temu kupowałem płytę. Chciałem żeby miała USB3, więc tak zwana nowoczesna. Ale LPT i RS232 też było -- w postaci złącz. Czy było PATA, tego nie pamiętam, ale chyba jedno tak. Też Asus.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Backup na DVD to hmmm dziwne ;) Dysk twardy na SATA i hot swap - bez nalotu, bez klopotu. Oczywiscie kable pozniej odpinamy ale Tobie mowic tego nie trzeba.

PS Masz UPS przed kompem? U mnie nigdy nic nie padlo od wyladowania atmosferycznego, a jest troche linii napowietrznej, troche podziemnej. APC 750 black (idealna uzywaka z allegro w cenie plastikowych szmelcow made in china chodzi juz 6-7rok bez zajakniecia). Choc jak walnie w kabel i to blisko to swiety Boze nie pomoze co nie ;)

Reply to
Papkin

W dniu 2011-11-23 15:30, ToMasz pisze:

ale liczac 32000 transakcji po 9.99 to juz zainteresuje odpowiedni UKS :)

Reply to
venioo

W dniu 2011-11-23 14:48, gary pisze:

taki kabel D-SUB o dl. 15m nie ma prawa poprawnie dzialac. Sam mialem taki 5m (fakt, ze rozgaleziony, a to juz i tak ponad specyfikacje) i ledwo ledwo dawal rade.

Reply to
venioo

E, tam - na 640x480 da radę.

Nie pamiętam, czy u tego gościa, czy nie, ale też kupiłem takie dwie sztuki i tez nie działały ;-( Co wiecej po podpięciu blokowały płytę główną,

Reply to
Kris_gor

No to chyba rzeczywiście masz problem. Bo nie wydaje mi się, żeby ustawienia w biosie miały cokolwiek do tego. Z drugiej strony... Może czas zmienić napędy? Dwa razy prześlesz pocztą te przejściówki i masz nowy napęd ;) Może od razu na BR?

Kiedyś były dostępne przejściówki gigabajta, z nimi nigdy problemu nie było, ale dawno nie widziałem. Obudowane, z rozsądnie poprowadzonym zasilaniem (kabel zasilający dysk przechodził po prostu przez przejściówkę).

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

W dniu 2011-11-23 20:13, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz pisze:

Wiesz, sam pomysł jest może i dobry, ale jak miałbym tyle wydać na możliwość podłączenia starego napędu, to po prostu kupiłbym nowy :)

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

In the darkest hour on Wed, 23 Nov 2011 14:43:03 +0100, RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl screamed:

Lepiej działają SATA via PCI. Tylko trzeba się upewnić, że będzie się dało z danego modelu zabootować.

Reply to
Artur M. Piwko

Ale ja potrzebuję PATA a nie SATA. SATA mam.

pozdrawiam Roman

Reply to
Roman

Jasne. Tylko, że ta plyta złączy PCI również nie posiada. Jedynie PCI-E x1 (3 sztuki) i x16 (jedną sztukę).

Pierwszy raz u tego sprzedawcy podjąłem decyzję o zakupie płyty przed sprawdzeniem jej specyfikacji. I to był błąd - płyta za bardzo budżetowa. W najczarniejszych snach się nie spodziewałem braku PATA i PCI.

Tak, wiem - chytry dwa razy traci i stąd właśnie taki a nie inny tytuł wątku.

Aleś se narobił:)))))

pozdrawiam Roman

Reply to
Roman