Chiński przekaźnik samochodowy

Czego to chińce nie wymyślą :) przypomina mi się chiński elektrolit:

Gof

Użytkownik "Gof" napisał w wiadomości grup

Ale wiesz:

-jesli ten maly przekaznik ma odpowiednie parametry,

-jesli klient potrzebuje odpowiedniego cokolu

... to czy elektronika nie robi czesto tak samo ? SMD na przejsciowce DIP, modul, ktory sie praktycznie z jednego scalaka sklada itp ...

Nie puściłbym przez niego 30A (ten duży niby tyle ma)... tak samo jak przez niepocynowane (po odlutowaniu małego przekaźnika to widać) ścieżki na tej płytce.

Niestety ten mały przekaźnik nie ma oznaczeń, pewnie bez oznaczeń było taniej wyprodukować.

Reply to
Gof

W dniu 2014-10-29 o 09:32, Gof pisze:

Kiedyś w Volvo V40 padł mi oryginalny przekaźnik od świateł mijania. Z wierzchu wyglądał podobnie do:

W środku był drugi przekaźnik
A przyczyna uszkodzenia była taka

Bartolomeo

A nie ciekawi was co jest wewnątrz tego wewnętrznego przekaźnika ( kondensatora) ?

Ja stawiam ... na jeszcze mniejszy.

AZS

Reply to
Akond ze Skwak

Akond ze Skwak napisał:

Ale to nie w chińskich wyrobach, tylko w rosyjskich. "Matrioszka" na to mówią.

Rozebrałem. Cieniutkie blaszki... wyglądają tak, że jakbym puścił przez nie 30A, to by się usmażyły.

Reply to
Gof

Sciezki na laminacie jeszcze ciensze, a daja rade.

Relpol robi podobne przekazniki na 16A, wiec tych 30 .... z jednej strony bym nie wykluczal, z drugiej - Chinczycy wiadomo jacy sa.

Użytkownik J.F. napisał:

Zależy czy pisząc "A" masz na myśli Ampery, czy Amdżengi :-)

Reply to
Maciek

Ścieżki są krótkie i szerokie, na oko mają ze 4 kwadraty, czyli po 2 miliomy na zwykłym FR4. Nie nagrzeją się znacząco. Za to styki mogą mieć ciężkie życie...

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

W dniu 2014-10-29 21:33, Bartolomeo pisze:

ale jak zobaczyłem w TV podrabiane jaja czy orzechy na ichniejszym bazarze to niewiele mnie już zdziwi.

Reply to
janusz_k

Dnia Thu, 30 Oct 2014 18:56:49 +0100, janusz_k napisał(a):

Panowie, zaraz zaraz. Ten mniejszy to jakis znany typ, oryginalnie chyba Fujitsu zreszta, typ jakby samochodowy, 25A. Wiec to zadne oszustwo.

Ot, ktos produkuje jakis przekaznik, seryjnie, a tu przychodzi klient i chce pol miliona nieco innych.