chinska ciekawostka

Pamietacie link ze zdjeciem chinskiego kondensatora, w ktorym tak naprawde
siedzial... inny, znacznie mniejszy kondensator? Wlasnie trafilem na cos
podobnego:
http://yfrog.com/0rimgp6599kilulojx

Jest to chinska ladowarka do Nintendo DS Lite. Nominalnie powinna miec ok.
5V... i tyle ma, tyle, ze pierwotnie byl to zasilacz 12V (zreszta o 12V
informuje tabliczka znamionowa). W srodek poza oryginalna elektronika
Chinczyk wepchnal dodatkowa plytke przetwornicy 12V->5V, oklejona tasma i
z elementami wiszacymi na kablach, by calosc zmiescila sie w obudowie. Co
ciekawe jest tam nawet czerwony LED, swiecacy sobie radosnie wewnatrz
obudowy. :)

KILu

Re: chinska ciekawostka
Hello KILu,

To się w pale nie mieści. Całkiem przyzwoicie wyglądający zasilaczyk
na małym PowerInt, z 431 i transoptorem w sprzężeniu zwrotnym spaprany
badziewiem fenolowo-papierowym zapewne na 34063. I te druty...
Gdzie to ma zachowane jakiekolwiek odstępy izolacyjne?

Re: chinska ciekawostka

Ale dziala !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: chinska ciekawostka

Etam, dziala - sprzedawa sie.

Re: chinska ciekawostka

a co nie tak?
klientów sprzedającemu naganiasz?

Re: chinska ciekawostka

"Sony". :) Przeciez to paskudna podrobka, a w zasadzie nawet nie podrobka.
Swoja droga zauwazylem, ze na allegro jest wiecej tego typu wynalazkow, w
cenach, ktore wskazuja, ze zdaniem sprzedajacego ten szajs ma jakas
wartosc.

k,

Re: chinska ciekawostka

podrobka.

Prawdziwa lepsza? Przecież z tej samej taśmy schodzi :)

w cenach, które mają kupującemu sugerować, że ma to jakąś wartość :)

e.

Re: chinska ciekawostka

Tak, z tej samej, co webcamy za dolara i huby usb za 10 centow. :) To jest
badziewie z plastikowymi soczewkami, malenka matryca CMOS, bez AF...

Ano.

k,

Re: chinska ciekawostka

jest

oryginał ma szklane soczewki? :)

e.

Re: chinska ciekawostka

Ty pytasz powaznie? Pod marka Sony (ani zadna inna z "duzych") w ogole nie
ma sprzetu tej "klasy", o ile w ogole mozna tu mowic o jakiejkolwiek
klasie. Chyba dopiero Toshiba zdecydowala sie wejsc na taka skale do
low-endu, wypuszczajac serie Camileo (ktore rzecz jasna bija na glowe
wspomniany wczesniej wynalazek - i nie sadze, by mialy plastikowe
soczewki).

To cos z allegro to mniej wiecej ten sam poziom, co to:
http://allegro.pl/item819925722.html
...albo to:
http://allegro.pl/item827644445.html
Prosty kompakt sprzed 5 lat bije to cos na glowe, o wspolczesnych,
przecietnych komorkach nie mowiac.

Inna sprawa, ze poziom swiadomosci nabywcow faktycznie jest bardzo niski,
skoro tak duza popularnoscia ciesza sie chocby takie cuda (gdy tymczasem
przyzwoity, nowy kompakt mozna miec za praktycznie te same pieniadze):
http://allegro.pl/item820464935.html
...ktore nawet jako zabawka dla dzieci sa kiepskie (brak autofocusa, stala
ogniskowa, kiepska optyka i plastikowa szybka ochronna, "kamerkowa"
matryca CMOS, kiepskie algorytmy przetwarzania obrazu, wyswietlacz
wielkosci paznokcia). Chyba, ze ktos kupuje cos takiego 5-latkowi.

k,

Re: chinska ciekawostka

poważnie, ale tylko o soczewki, resztę rozumiem :). Wydaje mi się, że
nawet w markowym sprzęcie w tej chwili daje się plastik.

e.

Re: chinska ciekawostka

Roznie. Ostatnio Koreancy "wymyslili" (stary sposob z Pilkington)
produkcji malych (fi < 6mm) szklanych asfer. Jakosc powierzchni duzo
lepsza niz plastik, a koszt przy  ichniej technologii niewielki. Market
tylko i wylacznie kamery do komorek (i inne o takich rozmiarach).

--
Jerry1111

Re: chinska ciekawostka

poczytajcie na:
http://forum.pcformat.pl/thread-91415-post-852932.html#pid852932

Pewien gość tam napisał:

Problem z Kamerą Sony DVX-900 oraz z kompem
Witam! Otóż mam dwa problemy ze sprzętem.
Jeden z kamerą Sony DVX-900 a drugi z moim kompem ale o tym zaraz najpierw
kamera.

Więc tak mam tą kamere tylko że robi strasznie słabe zdjęcia. Na oudowie
kamery pisze że ma 16.0 mega pixels a jak zrobie zdjęcie to niema nawet
chyba 2 mega pixeli i zdjęcia da się robić w dzień bo w nocy nawet jak się
flesza włączy to zdjęcia są strasznie ciemne.

Teraz problem z kompem.
Otóż gdy włączam kompa to czasem sie robi coś takiego że ładuje się ten
pasek Windowsa a zaraz po tym ekran się robi czary dioda na monitorze sie
robi pomarańczowa i pisze Power Saving Mode czy coś takiego.
Proszę o szybko odpowiedź

--------------
Ktoś mu odpowiedział:

E: Problem z Kamerą Sony DVX-900 oraz z kompem
Kamerka: Poszperaj w ustawieniach, może nie zmieniłeś rozdzielczości. Nie
robisz czasem zdjęć pod światło?
P.S. Kamerki ogólnie nie służą do robienia zdjęć Oczko

Komp: Jak jest ten pasek windowsa i pokazuje się "Power Saving Mode" to
dalej nic się nie dzieje?

----------------
Gosc znowu:
Kamera: Wiem ale nawet jak kameruje to jest słaba jakość i to bardzo. I
niema w ustawieniach nic o rozdzielczości
Komp: Nom komp jest włączony świeci sie Power tylko monitor tak jakby się
sam wyłącza. A jak wyłącze i włącze monitor to zaraz on znowu się sam
wyłączy. A jak zresetuje kompa to już wszystko jest ok.

-----------
Inny : No właśnie.ja mam ten sam problem moja kamera robi bardzo ciemne
zięcia a instrukcja jest nie po polsku i nie za bardzo kumam o co w niej
chodzi błagam pomóżcie.i jeszcze jedno pytanie czy można do takiej kamery
wgrać polskie menu??????

===========================

Ludzie kupuja podróbki, a potem sie dziwia, że to sie nawet nie zbliza do
parametrów jakie tam sa opisane.

J.

Re: chinska ciekawostka
W uzupełnieniu: znalazłem cos takiego na stronie
http://www.forum.fotoexpert.pl/topics46/18619.htm

---
witam,
znalazłem na allegro pod TYM linkiem kamerkę OLIMPIC DVX-900. Kamerkę mam
Re: chinska ciekawostka

rozdzielczosc interpolowana... jak to sie osiaga...:)
z tak lipnej rozdzielczosci
(640x480) pixels up to 15 fps ; (320x240) pixels up to 20 fps

rf

Site Timeline