Chi?czyki - Sk?d bierze si? ich sukces ekonomiczn

Użytkownik "Honza" napisał w wiadomości

Pija pija. Co prawda na glowe 2x mniej niz my ... ale tylko 2x mniej. To nie muzulmanie.

I beda pic wiecej
I cpac tez beda, opium ma w Chinach dluga historie.

chyba juz zaczeli

J.F

Teraz w Chinach opium (i inne takie) mają bardzo krótką historię. Za narkotyki jest czapa. A różne takie o prawach człowieków nie mają nic do gadania.

Reply to
zapinio

Pan J.F napisał:

Zapewne z wyeliminowania błędów, które wystąpiły tu:

Jarosław Sokołowski

Użytkownik "zapinio" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:515d0c01$0$1270$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Mamy również dwie godziny w tygodniu religii a tylko godzinę fizyki. Ludek może być głupi byle był religijny.

Reply to
TT

Nieważne kto i co Ci opowiadał. W Seulu byłem raz, w Shenzhez 4 razy. Pierdół Ci naopowiadali i tyle...

Reply to
Stachu Chebel

Nieważne kto i co Ci opowiadał. W Seulu byłem raz, w Shenzhez 4 razy. Pierdół Ci naopowiadali i tyle...

Reply to
Stachu Chebel

Pan Stachu Chebel napisał:

A czy on pisał, że w Seulu albo że w Shenzhen? No więc po co to wszystko? Tylko po to, by pochwalić się gdzie ile razy się było? A przede wszystkim po co to podczepianie się ze swoimi pierdołami pod cudzą wypowiedź w wątku?

Jarek

Reply to
Jarosław Sokołowski

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

:)))))))

Marek

Reply to
4CX250

Nie twierdze ze to regula tylko znikomy profil. Tu przyklad jest dla obywatela z ulicy, przykladu z tranzystorem lub pfc moglby nie zrozumiec. Zaraz posypia sie przyklady podrabiania jedzenia w UE, ale one nie sa tak bezczelne.

Reply to
Leming Show