Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomiczn y..

Bynajmniej nie z kopiowania tranzystorów, rezystorów i takich tam
badziewi..  Z tego, że u nich jest komunizm ?? A gówno nie komunizm u
nich jest.. Cobyśmy nie zleźli na tematy polityczne, że u nich
komuna , u nas zajebiście jest, oni pod prikazem 1--go sekretarza
kopiują hi-tech , a MY mamy przesrane.

Byłem w Schenzhen 4 razy, współpracuję z pewną firmą. Rozmowy
techniczne z głównym producentem i jego kooperantami, daje pełny obra
poziomu wykształcenia Chińskich inżynierów.

Żal, naprawdę mi żal tych co tutaj piszą, że hahh.., "oni tylko
kopiują - żadna sztuka". No to se mądrale skopiujcie cokolwiek.
Latawiec, gruchę do lewatywy i róbcie biznes...

Ciekawostka:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/education/6589301.stm

Re: Chińczyki - Skąd bierze się i ch sukces ekonomiczny..

Jeszcze jedna ciekawostka to to ze oni nie chleja i nie cpaja tak jak
biale osobniki. A jednym z wiekszych producentow i projektantow
elektroniki jest miedzy innymi realtek dzieki ktoremu pewnie niejeden z
nas ma internet w domu.

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonom iczny..
zm u
wy
obraz
ko

No tego akurat nie wiedziałem. Nieważne..  Wręcz ŻENUJĄCYM jest o
cena
Chińczyków przez większość obecnych tutaj, i jeszcze w sposób
autorytatywny się wypowiadają.

Zeszlifujcie swoje procki, bo to łatwe, "tylko" napiszcie soft na
owego "szlifa"...  Świat przed Wami KLĘKNIE !!
(Ostatnie zdanie, to nie dla Ciebie , Honza)  ... To dla tych co
twierdą, że kopia to buła z masłem...

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomiczny..
Stachu,
Już Ci w Twoim poprzednim wątku odpowiedziałem.
Masz w pełni rację.
Za to w Polsce mamy szkoły marketingu, zarządzania, gotowania na gazie oraz
psychologii drobiu.
Lobotomia narodu jest dokonywana na bierząco.
I narodów Starej Europy takoż.
W ogóle świata białego człowieka..
Juz wiele lat temu na jednym z forów politycznych (St.Michalkiewicza)
rozmawiałem z ludźmi na ten temat.
Od tego czasu bardzo się wszystko posunęło.
Tu nie miejsce na takie dywagacje.
Sapienti sat.

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomiczny..
Hello zapinio,

Thursday, April 4, 2013, 7:13:35 AM, you wrote:

Właśnie widzę.

 RoMan
Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomiczny..
 ...zupa romana...

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomicz ny..

http://www.youtube.com/watch?v=gfxcGenetPU

:))

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomiczny..
...bieżąco...

RoMan zadowolony ?

[mea culpa mea maxima culpa]

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomicz ny..

Mamy również dwie godziny w tygodniu religii a tylko godzinę fizyki.
Ludek może być głupi byle był religijny.

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonom iczny..

Naprawdę? Ja mam diametralnie inne informacje, sporo znajomków
jeżdżących tam na krótsze lub dłuższe robótki zeznawało,
że powszechne
są wieczorne wyjścia do knajpy i chlanie wódy pod dyktando
prowadzącego, tempo mają takie, że Ruscy by wymiękli. Kończy si
ę to
zgonem pod stołem, bo odmowa wypicia kielona traktowana jest jako
afront. Można się od tego wymigać mówiąc, że się jest niepij
ącym, ale
trzeba tego konsekwentnie pilnować przez cały okres pobytu :] I żeby
nie było że to bajędy, jeden znajomy Niemiaszek przepracował tam pa

lat, żonę nawet przywiózł i sporo widział, a nie zadawał się
z byle
menelami, tylko właśnie z inżynierami i innymi takimi ;)

L.

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonom iczny..
że powszechne
ę to
jącym, ale
parę
ę z byle

Jesteś w błędnym błędzie. Chinole nie chleją prawie wcale. Nato
miast
Koreańcy, to zupełnie inna liga.
Parę lat temu byłem w Seulu i faktycznie wygląda to tak jak opisujesz
.
Odmowa przyjęcia lufy jest afrontem.
Po pierwszej kolacji z nimi wracałem do hotelu bardzo tanecznym
krokiem. Ale da się z tego wymigać, nazajutrz powiedzieli mi jak z
tego wybrnąć nie urażając polewającego. Przyjmujesz lufę i
symbolicznie coś tam z niej wysysasz i stawiasz przed sobą. Przy
drugiej wspólnej kolacji miałem przed sobą co najmniej 20 kielichów
:))

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomicz ny..

A mnie ktoś z kolei opowiadał, że było sobie międzynarodowe towarzystwo,
Ruscy, Kitajce, towarzycho pochlało sobie, nawet Ruscy popadali, a Chińczycy
zastanawiali się, z kim tu się jeszcze napić :) Pewnie to zależy od
okoliczności i towarzystwa, znany reporter Wiktor Bater, ten co wojnę
relacjonował, opowiadał, że na weselu, dla każdego stołu, jest (tłumacząc na
polski) "stołowy", który ma zadbać, aby nie zabrakło napitków. Był na takim
weselu i podobno nawet stołowi popadali, a on się zastanawiał, z kim lufę
wychylić... Znam kogoś, kto połówkę wódki dudli jak wodę mineralną i nawet
niezbyt znać po nim, że coś trącił. A ja wymiękam przy ćwiartce...
(niestety, ta gorsza strona picia). Jak kto może i umie, każdy inaczej. Coś
tam nie dotyczy Polaków i Rosjan...

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomiczny..

Tłumacząc na polski, to by był cześnik. Albo podczaszy, skoro stołów więcej.
Nie mylić ze stolnikiem. Albo z podstolim (no, takich to akurat pod koniec
imprezy też można spotkać).

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomicz ny..

To muszę twoją korektę wysłać do p. Wiktora, który tak to określił.

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonom iczny..

Nieważne kto i co Ci opowiadał. W Seulu byłem raz, w Shenzhez 4 razy.
Pierdół Ci naopowiadali i tyle...

[...]

A czy on pisał, że w Seulu albo że w Shenzhen? No więc po co to wszystko?
Tylko po to, by pochwalić się gdzie ile razy się było? A przede wszystkim
po co to podczepianie się ze swoimi pierdołami pod cudzą wypowiedź w wątku?

Mowa jest srebrem, a milczenie złotem.

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomiczny..

Ale Realtek to firma tajwanska.
Tez w sumie Chinczycy, ale jacys troche inni.

Tylko ze teraz kazda tajwanska firma ma pare zakladow na kontynencie.

J.

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomiczny..

Pija pija. Co prawda na glowe 2x mniej niz my ... ale tylko 2x mniej.
To nie muzulmanie.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_alcohol_consumption

I beda pic wiecej
http://www.chinadaily.com.cn/business/2012-07/09/content_15560078.htm

I cpac tez beda, opium ma w Chinach dluga historie.

chyba juz zaczeli
http://online.wsj.com/article/SB10001424052970204707104578090614285930862.html

J.

Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomiczny..
Teraz w Chinach opium (i inne takie) mają bardzo krótką historię.
Za narkotyki jest czapa.
A różne takie o prawach człowieków nie mają nic do gadania.

Site Timeline