chińczyk nie jedno wytrzyma

VGFrIHcgbmF3acSFemFuaXUgZG8gbGlzdHd5IHd5dHJ6eW11asSFY2VqIDQuNWtBDQoNCklsZSB3
eXRyenltYSBjesWCb3dpZWsgPw0KDQpodHRwOi8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL3dhdGNoP3Y9cDlz
SDh0el9QakENCg0K

Re: chińczyk nie jedno wytrzyma

było, to fejk - piorun made in china :)

Re: chińczyk nie jedno wytrzyma

Fałszywka, ale fajnie zrobiona - na pierwszy rzut oka przekonujące ;)

Re: chińczyk nie jedno wytrzyma

Pioruna widziałem jednego, ale Chińczyk się dwa razy zeszczał...

Re: chińczyk nie jedno wytrzyma

Zgadza się. Na klatce "z piorunem" cień rzucany przez najbliższy samochód
jest tak samo widoczny, co oczywiście
nie miało by miejsca, gdyby rzeczywiście był tam piorun.
Cóż, w nic już dziś nie można wierzyć... :)

Re: chińczyk nie jedno wytrzyma

I pod filmikiem doskonały komentarz (nie wiem czyj):
"The lightning was madeďťż in China."

  Konop

Site Timeline