ceny elementĂłw np. TME - Page 2

Re: ceny elementów np. TME

Jak sie zaopatruja w Elhurcie to bardzo dobrze - po prostu Elhurt
darmowo koszty redukuje.

Taaa... a jak im dam 50 plytek, gdzie na kazdej bedzie FPGA za, dajmy na
to, $500 i zazadam gwarancji bankowych odnosnie niespieprzenia
komponentow, to co zrobia?

OOO ;-)
Lepiej pozno niz wcale - pamietam jak mi mowili ze otwieraja na poczatku
2009...
Moglbys dac znac jak juz im wyjdzie? Ceny beda pewnie ciekawe...

--
Jerry1111

Re: ceny elementów np. TME

Sam zapytaj :-)
Bedzie taki sam system zamówien online z paypalem jak teraz. Podobno
podzespoly tez beda dostarczac przynajmniej te latwo dostepne :-)
Juz mam dosyc tych szefów produkcji, dyrektorów handlowych w rodzimych
firmach. Nie ma powodu zeby placic ekstra za ich etaty :-)

Site Timeline