ceny elementĂłw np. TME

czy zauważyliście że TME zaczyna zdzierać , czy to ja już zrzędzę

ojro , dolar nie jest takie drogie , bywało droższe a ceny elementów były niższe

mam cennik kilkunastu elementĂłw na projekt , ceny z 2-3 m-cy wstecz

cholera co się dzieje ceny obecne o 50% w góre , drugi farnell cenowy nam wyrasta czy jak ?

AVT jako detalista ma niĹźsze ceny dla niĹź TME dla np. 100sztuk np. tranzystorĂłw

a niech tam wolność cen !!!

nenik

nenik pisze:

Co z tego że niższe, skoro zawartość sklepu nie pokrywa się ze stanem faktycznym, nigdy nie wiesz co dostaniesz z zamówienia i czy będzie to ten sam producent.

Reply to
Filip Ozimek

Użytkownik "Filip Ozimek" snipped-for-privacy@mielonka.polbox.pl> napisał w wiadomości news:hj7e4b$47k$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Ja bym nawet powiedział bardziej dosadnie - nigdy nie wiesz co mają na stanie i kiedy zrealizują zamówienie... bo jak się je już złoży to nikt z AVT nie raczy wysłać maila w stylu "mamy to i to, a na tamto przyjdzie czekać xxx". Ostatnie dwa zamówienia u nich mi spadły z racji fatalnej obsługi handlowca (zwodzenie że coś co chciałem zamówić "będzie za tydzień", "za dwa", a na końcu "niech pan zapyta w dziale technicznym", itd.). Jednego klienta mniej mają.

Pozdr. TC

Reply to
Ciemny

nenik pisze:

Zrób coś z kodowaniem bo ciężko się czyta takie robaczki. Podejrzewam ze deklarujesz iso8859-2 a wysyłasz w UTF.

Reply to
Mario

Elenota, Elecena, Ele-co-jeszcze?? ;)... ma ktoś jakieś ciekawe linki?? :D...

Reply to
Konop

Zaczęli kolejny etap rozbudowy magazynów więc zapotrzebowanie na gotówkę wzrosło ;)

Reply to
willy

[...]

Masz niestety 101% racji :(

typowe - stwierdzili, że są już duzi i poważni i mogą jechać wyłącznie na opinii bez faktycznego rozwoju. Na dodatek sprzedają mnóstwo chińszczyzny w dość nieadekwatnych cenach myśląc, że nikt się nie zorientuje. BTW, ludzie zorientowani w temacie wiedzą, jaki jest podstawowy problem z zarządzaniem a właściwie z zarządem firm, które bardzo się rozrosły. Może tutaj jest ten sam problem?

e.

Reply to
entroper

Podaj jakiś przykład bo jakoś w to nie mogę uwierzyć.

Reply to
MiSTER

zdaje sie duzo maja lezakow magazynowych albo co... moze juz sa 'za duzi' po prostu i kupuja hurtem a pozniej lezy z dziwna cena az sie nie stanie takim zabytkiem ze ludzie wezma za jakakolwiek ...

ostatnimi czasy b. duzo czesci ktorych potrzebuje udaje mi sie kupic przez ... allegro, i to czesto od ludzi malo 'profesjonalnie' zajmujacych sie handlem, a czesto od ludzi ktorzy do jakiegostam projektu potrzebowali paru sztuk, ale bardziej oplacalo sie kupic 1000 prosto z chin a 995 sprzedac...

--

Reply to
Piotr "Curious" Slawinski

Użytkownik "Piotr "Curious" Slawinski" snipped-for-privacy@bwv190.internetdsl.tpnet.lp> napisał w wiadomości news:hjal9j$2g5$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...

uważaj, żebyś się nie naciął na podróbki, których "zostało" 995 szt :)

e.

Reply to
entroper

W dniu 2010-01-20 18:04, nenik pisze:

zauwazylem. zwykle zamawiam komplet czesci na 15-20 urzadzen i tym razem sie zdziwilem, jak usluszalem cene... a do tego obsluga przez telefon - fatalna. telefoniscia maja focha, zeby podac numer czesci, a samemu nie moga nic znalezc. mowie zlacze IDC

26 pin przejscie tasma-druk, i slysze wielkie wzdychanie jak maja cos znalezc. a do tego zamawiam procesor a przysylaja zamiennik, ktorego nie obsluguje moj programator. trzeba zaznaczac przed zamawianiem, ze jak czegos nie ma, to MAJA TO WYRAZNIE POWIEDZIEC. mozna sie zdziwic, jak przychodzi 60%, a reszta na pozniej. dodatkowo ostatnio konsultant pokrecil ostro numer produktu z iloscia. kupuje zlacze AMPHENOLa i chce sie dowiedziec, ktory dlawik jest do kompletu z wybrana wtyczka - obsluga nie wie. jedyne co dobre, to szybka wysylka, ale ogolnie jestem zniesmaczony...
Reply to
Psychik

hmm, a znasz konkretnych sprzedawcow ktorzy 'podrabiaja' ? poki co jesli chodzi o drobna elektronike to nic nie musialem reklamowac, no ale moze to glownie przez to ze ciezko podrobic mikrokontroler czy wyswietlacz lcd ;)

--

Reply to
Piotr "Curious" Slawinski

Tam podobno pracuje 200 osób. Ciężko zarobić na tylku darmozjadów, szczególnie jak jeden zna się na wtyczkach zielonych, a drugi czerwonych tulko właśnie jest na zwolnieniu :-) Te firmy prędzej czy później padną pod własnym ciężarem.

Reply to
sid

Użytkownik "sid" snipped-for-privacy@spam4.us napisał w wiadomości news:hjevbq$c28$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl...

A pomyśleć że zaczynali na Dąbrowskiego 113 w pomieszczeniach wynajetych od ITC i nieźle się to rozkręciło mimo, iż do najtańszych na rynku z początku ponoć nie należeli.

Pozdr. TC

Reply to
Ciemny

Zalezy jak beda prowadzone. Farnell raczej ma sie dobrze (a niektore rzeczy mozna kupic taniej niz u polskich 'dystrybutorow'). Natomiast jesli w TME faktycznie jest taki burdel jak na grupie sie pisze to mozesz miec racje.

Reply to
Jerry1111

Firm od handlu czesciami jest coraz wiecej. Z jednych odchodza pracownicy zakladajac wlasne. Z Elhurtu to odchodza handlowcy regularnie i zakladaja firmy :-) Teraz im wszystkim odwalilo zeby robic monaz smd, zeby odebrac klientów specjalistycznym firmom i przejac klientów. Ale PCBCART za 1-2 miesiace tez otwiera montownie. Beda przychodzic gotowe zlutowane moduly :-)

Reply to
sid

Jak sie zaopatruja w Elhurcie to bardzo dobrze - po prostu Elhurt darmowo koszty redukuje.

Taaa... a jak im dam 50 plytek, gdzie na kazdej bedzie FPGA za, dajmy na to, $500 i zazadam gwarancji bankowych odnosnie niespieprzenia komponentow, to co zrobia?

OOO ;-) Lepiej pozno niz wcale - pamietam jak mi mowili ze otwieraja na poczatku

2009... Moglbys dac znac jak juz im wyjdzie? Ceny beda pewnie ciekawe...
Reply to
Jerry1111

Sam zapytaj :-) Bedzie taki sam system zamówien online z paypalem jak teraz. Podobno podzespoly tez beda dostarczac przynajmniej te latwo dostepne :-) Juz mam dosyc tych szefów produkcji, dyrektorów handlowych w rodzimych firmach. Nie ma powodu zeby placic ekstra za ich etaty :-)

Reply to
sid