Cena mnie zabiła.

http://www.ebay.com/itm/LOT-4-NOS-ELECTRON-TUBE-7266-JAN7266-Mfr-General-Electric-/310418269085?pt=Vintage_Electronics_R2&hash=item48465ee39d#ht_670wt_906

Długo szukałem tej lampy a jak już znalazłem to się załamałem. Czy ta lampa
ze złota jest że tyle kosztuje?

Marek

Re: Cena mnie zabiła.

Electric-/310418269085?pt=Vintage_Electronics_R2&hash=item48465ee39d#ht_670wt_906

Nie jest aż tak droga, jedna kosztuje 325$. Jest ze złota i tlenku berylu,
między innymi. Ale jak chcesz mieć detektor odporny na promieniowanie to
bul.

Re: Cena mnie zabiła.

Tlenek berylu jest w tranziakach w.cz. i nie są kosmicznie drogie a złota to
pewnie tam nie ma za wiele? chyba że doprowadzenia robili by z litego.

Łukasz

Re: Cena mnie zabiła.

No nie, nie dałem smajla :-). Ale są to specjalne diody do sprzętu
wojskowego (dlatego też zakaz eksportu). Wojskowe to nawet sznurówki są
drogie.

Re: Cena mnie zabiła.
Electric-/310418269085?pt=Vintage_Electronics_R2&hash=item48465ee39d#ht_670wt_906

Faktycznie, nie zwróciłem uwagi na "lot of 4" bo mi się siakoś oczy na
1,300$ zogniskowały, ale 4szt.  nie są mi potrzebne.

Marek

Re: Cena mnie zabiła.

http://www.ebay.com/itm/LOT-4-NOS-ELECTRON-TUBE-7266-JAN7266-Mfr-General-Electric-/310418269085?pt=Vintage_Electronics_R2&hash=item48465ee39d#ht_670wt_906

Sprzedawca może wpisać dowolną wartość w pole "wpisz cenę".

Dla mnie ona nie jest warta 1USD bo jej nie potrzebuję. Może to, że nie ty
jeden szukasz takiej gratki to winduje cenę. A może audiofile puszczają
przez nią audio i mają mięsistą baze i lekką faze?

Łukasz

Re: Cena mnie zabiła.
http://www.ebay.com/itm/LOT-4-NOS-ELECTRON-TUBE-7266-JAN7266-Mfr-General-Electric-/310418269085?pt=Vintage_Electronics_R2&hash=item48465ee39d#ht_670wt_906

Poza tym że to 4szt nie przejmuj się:
INTERNATIONAL BIDDERS
This item can only be shipped within the U.S.A

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

a co wziales sie za naprawianie helikopterow?

--
ThinkXtra

Site Timeline