CE - Page 3

Re: CE

Nigdy nic nie zostawiles w hotelu ?

J.

Re: CE

Nie przypominam sobie. (Ale może ja jestem taki zapominalski?)

Re: CE

Ja sie przyznaje do zgubienia.

Ale .. skoro to sprzedaja, to najwyrazniej i kupuja.

J.

Re: CE

Kupują. Ale czy aż miliony sztuk? Aaa... jednak też kiedyś kupiłem
dodatkową. Z cudzoziemską wtyczką, żeby nie trzeba było przejściówki.

Re: CE

Milionow nie jestem pewien.
Ale jesli kazdy komis ma tego pelno, to widac sie sprzedaje dobrze, bo
inaczej byloby "tylko na zamowienie".

No chyba ze do kraju trafiaja same partie odrzucone przez kontrole
jakosci, co mi czesto wpada do glowy, bo chyba niemozliwe zeby to w
tej cenie wykonali :-)

J.

Re: CE

O milionach pisał ten dziennikarz z telewizora.

Widywałem też na stacjach benzynowych. Kiedyś częściej, teraz jakby
mniej tego. Może faktycznie słabo szło? Na komisach znam się słabo,
ale może to stąd, że sprzedawane tam telefony mają czasem "specyficzne
pochodzenie".

A może narobili tego miliony i jakoś słabo im schodzi, stąd takie ceny?

Re: CE

Miliony artykulow w magazynie/nach.
W to latwo mi uwierzyc, bo jak zatrzymuja transport, to moga byc setki
czy tysiace sztuk.

Moze zle sie wyrazilem - w sklepach z akcesoriami GPS.

To by chyba zatrzymali produkcje, a nie wyprzedawali ponizej kosztow.
No chyba ze ta zlotowka czy dwie to nie jest ponizej kosztow :-)

J.

Re: CE

Dla mnie jeden TLS brzmi podobnie do drugiego, ale jednk bym nie
szukał akcesoriów do GSM w sklepie z akcesoriami do GPS.

Statek z Chin jakiś czas płynie, a Chińczyk jeden z drugim jak się
zabierze za robotę, to mu idzie szybko. Może zanim dopłynął i sprawa
się rypła, to oni tam już tego natrzaskali tyle, że ho ho ho. I teraz
nie wiedzą co z tym dalej zrobić.

Re: CE

Ale nawet wtedy - zamowil ktos pol statku, a oni dalej robili
nastepne bez zamowienia ? To by sie chyba dosc szybko oduczyli.
Albo da sie to zrobic po tej hurtowej cenie, albo te pol statku
okazuje sie nie trzymac norm i trzeba jakos uplynnic.

P.S. swego czasu czytalem ze elektronike dobrze sie transportuje
samolotami.
Stosunek objetosci do masy i ceny jest akurat w sam raz i sie
oplaca.
No ale to czytalem jak plyta glowna kosztowala 100$ a paliwo bylo
tanie.
Dzis byc moze koszt transportu kartonu ladowarek moze istotnie
wplynac na ich cene :-)

J.

Re: CE

Raczej kontenier, nie od razu pół statku. Jedno zamówienie często
dzielone jest na kilka kolejnych transportów. I trudno je anulować.

W kartonie z płytą główną można zmieścić ze sto niewielkich pudełek
z ładowarkami. A opłaca sie faktycznie. Chociaż z ekonomiką transportu
lotniczego bywa różnie. Bywało, że DHL preferował Jumbo Box (taka
paczka coś koło 50x40x30cm), taniej brali niż za mniejsze niewymiarowe
przesyłki. Ale była do tego jeszcze określona masa minimalna. No to
się cegłę wkładało albo coś podobnego.

Firma Action SA, jeden z większych importerów elektroniki, kilka lat
temu przeprowadziła się do podwarszawskiego Zamienia i zbudowała tam
ogromne magazny. Stamtąd bardzo blisko jest do Okęcia. No i oni raczej
nie Jumbo Boxami.

A tam zaraz blisko
To było lotnisko,
Re: CE

Tylko ze jak przyjmuje wymiary pudelka ladowarki 3x8x8cm, to mi
wychodzi ze do tego boxa wchodzi 300sztuk.
Nie wiem ile DHL bierze za lot z Chin .. ale jesli 1000zl, to by
juz drogo na sztuce wychodzilo :-)

Chyba ze ladowarki wrzucone luzem, a pakowanie w pudelka juz w
Polsce

J.

Re: CE

Nikt poważny nie importuje takich rzeczy przez kurierską
drobnicę. Przy biznesie typu "dopakujcie do kontenera jakieś
kilkaset kilo", to za kilogram wychodzi kilkanaście złotych.
Ile ładowarek wchodzi na kilogram?

Dorzucając do interesu jakieś 2000 zł można kupić bilet w obie
strony dla Chińczyka, który nam to wszystko na miejscu zapakuje
(na miskę ryżu też z tego zostanie). A właściwie, to można mu
w bagaż wrzucić ze 20 kilo ładowarek. No no, to też jakis model
biznesowy.

Re: CE

Mam jeszcze inny pomysł powodu kupienia ładowarki.
Czasem ładuję telefon w pracy, a czasem w domu.
Może dla wielu to jest powód kupienia drugiej (ja nie musiałem).
P.G.

Re: CE

Możliwe. Możliwe, że ludzie używają aż tak potwornego szajsu, że
trzeba toto co chwilę ładować.

Re: CE
Bo skąd

W komisach i na Allegro jest jakimś cudem mnóstwo telefonów bez ładowarek

Re: CE

Sprzedaja je ci, kórzy ładowarkę do nich zgubili w hotelu. Inaczej przecież
nie może być!

Re: CE

W hotelach gubi się ładowarki, a telefony w szkole.

Moim zdaniem powinna być możliwość zadzwonienia na telefon według jego
numeru fabrycznego.... .
Nie widzę technicznych przeszkód.
P.G.

Re: CE
Mniej więcej jest - "organy" mogą uzyskać od operatorów informację jaki
numer dostał telefon o danym IMEI.

Ja widzę - w jednym telefonie może być używanych zamiennie wiele kart
różnych sieci. W tej sytuacji potrzebna by była globalna usługa w
rodzaju DNS, a takiej nie ma, a wprowadzenie może być trudne biorąc pod
uwagę jakie problemy były na początku z przenoszeniem numerów - bo
sprzęt operatorów nie obsługiwał.

Re: CE

Zakładam, że logując się do sieci telefon wysyła też swój IMEI (poczytałem
co to jest).
Zdziwię się jeśli nie wysyła. A jeśli wysyła to by znaczyło, że jest on
prawie tak samo dostępny dla sieci jak numer z karty.
Operatorów nie ma aż tak wielu, nawet bez globalnej usługi gdyby każdy
umożliwił już by się dało.
P.G.

Re: CE
różnych sieci. W tej sytuacji potrzebna by była globalna usługa w rodzaju
DNS, a takiej nie ma,
(poczytałem co to jest).
on prawie tak samo dostępny dla sieci jak numer z karty.
umożliwił już by się dało.
Daloby sie tez pewnie zablokowac skradzione telefony tak zeby nie dzialaly w
zadnej sieci ale pewnie sie to producentom i operatorom nie oplaca.
Tomek

Site Timeline