CB Alan48 Excel Multi zmiana rodzaju emisji FM/AM

NabyB3%em niedawno radio CB Alan48 Excel Multi i mam problem ( byE6% moBF%e
trywialny ) ze zmiana rodzaju emisji z FM na AM. CaB3%y czas kontrolka
B6%wieci siEA% na czerwono czyli emisja FM. Do zmiany rodzaju emisji
uBF%ywam przycisku na panelu ale nie widze aby po naciB6%niEA%ciu bB1%dBC% =
teBF%
przytrzymaniu byB3%a jakaB6% zmiana w pracy uBF%adzenia, kontrolka przy AM
ma siEA% swieciE6% na zielono czego teBF% nie obserwuje. Radio nowe kupiB3%
em
w Polsce. Czy ktoB6% spotkaB3% siEA% z podobnym problemem.
Pozdrawiam,

Re: CB Alan48 Excel Multi zmiana rodzaju emisji FM/AM

Prawdopodobnie kraj masz ustawiony inny ni偶 polska. Je艣li da si臋
prze艂膮czy膰 na AM na kana艂ach 1-12, to masz w艂膮czone Niemcy. Je艣li wog贸le
si臋 nie da, to CEPT. Musisz prze艂膮czy膰 na Polsk臋, wtedy b臋dziesz mie膰
cz臋stotliwo艣ci w zerach i AM/FM 4W.

Co zaraz po w艂膮czeniu wy艣wietla si臋 na wy艣wietlaczu? Wiele radyj
wy艣wietla wtedy kraj. U ciebie pewnie wy艣wietla DE, D2 albo CE. Powinno
wy艣wietla膰 PL.

Re: CB Alan48 Excel Multi zmiana rodzaju emisji FM/AM
Zaraz, Alan 48 to r臋czniak?

Re: CB Alan48 Excel Multi zmiana rodzaju emisji FM/AM

Jeszcze jedna uwaga - sprawdzi艂em to teraz w moim radiu - w Niemczech
mo偶na pracowa膰 w AM na kana艂ach 4-15.

Re: CB Alan48 Excel Multi zmiana rodzaju emisji FM/AM

W艂odek

Re: CB Alan48 Excel Multi zmiana rodzaju emisji FM/AM

DziEA%ki za odpowiedz.
PrF3%bowaB3%em jB1% zastosowaE6% ale bez rezultatF3%w dalej pokazuje mi EC.
Ta instrukcja jest do Alan48 plus multi ja mam Alan48 Execl multi wiEA%c
moBF%e inaczej siEA% to robi ?
Pozdrawiam

Re: CB Alan48 Excel Multi zmiana rodzaju emisji FM/AM
Ok znalazB3%em na elektrodzie ;-). Trzeba wB3%B1czyE6% radio i przytrzyma=
E6%
N.K potem gaB3%kB1% do zmiany kanaB3%F3w moBF%na wybraE6% PL.

Re: CB Alan48 Excel Multi zmiana rodzaju emisji FM/AM

Ok znalaz艂em na elektrodzie ;-). Trzeba w艂膮czy膰 radio i przytrzyma膰
N.K potem ga艂k膮 do zmiany kana艂贸w mo偶na wybra膰 PL.

Z czego p艂ynie wniosek, 偶e nalezy najpierw poszuka膰 ;)

W艂odek

Site Timeline