CB Alan48 Excel Multi zmiana rodzaju emisji FM/AM

Witam, Nabyłem niedawno radio CB Alan48 Excel Multi i mam problem ( być może trywialny ) ze zmiana rodzaju emisji z FM na AM. Cały czas kontrolka świeci się na czerwono czyli emisja FM. Do zmiany rodzaju emisji używam przycisku na panelu ale nie widze aby po naciśnięciu bądź też przytrzymaniu była jakaś zmiana w pracy użadzenia, kontrolka przy AM ma się swiecić na zielono czego też nie obserwuje. Radio nowe kupiłem w Polsce. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. Pozdrawiam,

Reply to
cszczotka

cszczotka pisze:

Prawdopodobnie kraj masz ustawiony inny niż polska. Jeśli da się przełączyć na AM na kanałach 1-12, to masz włączone Niemcy. Jeśli wogóle się nie da, to CEPT. Musisz przełączyć na Polskę, wtedy będziesz mieć częstotliwości w zerach i AM/FM 4W.

Co zaraz po włączeniu wyświetla się na wyświetlaczu? Wiele radyj wyświetla wtedy kraj. U ciebie pewnie wyświetla DE, D2 albo CE. Powinno wyświetlać PL.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Zaraz, Alan 48 to ręczniak?

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Tomasz Wójtowicz pisze:

Jeszcze jedna uwaga - sprawdziłem to teraz w moim radiu - w Niemczech można pracować w AM na kanałach 4-15.

Reply to
Tomasz Wójtowicz
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk