CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupię.

kupię sprawne lub niesprawne mikrokomputery CA80. peryferia
w rozsądnej cenie. Mogą być same płytki.

Kupię także układy Z80A CPU, Z80ACTC, 8255 w wersjach CMOS
w atrakcyjnych cenach.

Pozdrawiam, Przemek

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupię .
O co chodzi? To już kolejny post w ciągu kilku dni, ze ktoś skupuje Z80...

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone , Z80 itp. kupię.

Widać kryzys się kończy. ludzie inwestują w antyki i takie tam.

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone , Z80 itp. kupię.

Tym bardziej ze chyba CA80 dałby się taniej zsyntetyzować w jakimś hdl
niż kupić w wersji działającej ;) ...

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupi ę.

Ja mam działającą płytkę CA80 w domu w Krakowie.
Tylko zastanawiam sie właśnie jaka byłaby uczciwa cena
za taką perełkę historii polskiej elektroniki...

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone , Z80 itp. kupię.

Proszę i ofertę na snipped-for-privacy@o2.pl

Byle była rozsądna.

Pozdrawiam, Przemek

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupi ę.

To nie ja występuję z ofertą sprzedaży - to Ty
oferujesz kupno - napisz zatem co uważasz za
"rozsądną" cenę a ja się zastanowię czy chcę
Ci ją sprzedać.

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone , Z80 itp. kupię.
To proszę na snipped-for-privacy@o2.pl wysłać opis czy to jest stara wersja czy nowa
z klawiaturą, wyświetlaczem itp. obym mógł dokonać stosownej oferty.

Pozdrawiam, Przemek

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupi ę.

Dwie płytki - na jednej klawiatura na kontaktronach, na drugiej procesor.
Ma też modulator do podłączenia do telewizora.

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone , Z80 itp. kupię.
50zł + wysyłka

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupi ę.

Sorry :-)) Ale dzięki za moment rozrywki :-))

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone , Z80 itp. kupię.
Gramy dalej?

500zł + 0.5L ?

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupi ę.
Teraz jest o czym pogadać... O ile to poważna oferta?

Poszukam na strychu i dam znać na priva jak znajdę.

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupi ę.

ROTFL

Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupię.

Moze hobbysta a moze trafily sie jakies stare urzadzenia
do serwisowania oparte o Z80.

--
Andrzej

Re: CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupię.
Witam
Mam najnowszą wersję, plastikowa obudowa, zielony wyświetlacz, piękna
klawiatura, właśnie przed chwilą oglądałem go w garażu, nawet opakowanie
oryginalne, kiedyś zastanawiałem się czy go nie przekazać jakiemuś hobbyście
za 0,5L ale czuję że Ty chcesz z niego wypruć procka a na to nie mogę się
zgodzić. To tak jak byś mu wyrwał serce i mnie też. Mam również jakąś płytę w
której jest 8255, tę oddam bez żalu za browara, jest też tam kilka 8251

Re: CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupię.

Mam podobne odczucia co Ty :-)
A mój nawet nie ma obudowy, tylko dwie płytki a już serce boli się z tym
rozstać :-)

Re: CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupię.
Dzień dobry

Mam pudełko (20 sztuk) wypełnione NRDowskimi klonami: UB880D. Pudełko
otwarte, opakowanie i zawartość w stanie nienaruszonym. Powinny
jeszcze być sprawne. Zainteresowany?

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Re: CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupię.

hmm.. sprzątam i NMOSY mam a wszyscy szukają CMOS. No tak, 10mA a 110mA robi
różnicę
Trudno, poszły w kosz.
Pozdro

--