Budowa przejściówki z PS/2 na USB

Witam!

Czy wie ktoś jak samemu zbudować przejściówkę do klawiatury PC z PS/2 na USB? W zasadzie to nie potrafię sobie poradzić przy podłączaniu styku DATA do USB, bo USB potrzebuje dwóch styków: DATA+ i DATA-, a z PS/2 idzie tylko dwukierunkowy DATA...

Z góry dzięki za wskazówki! Pozdrawiam

Reply to
ql3rro

A gdyby PS/2 miał dwie linie DATA to podłączyłbyś i sądzisz, że zadziałałoby??? To nie takie proste. W środku przejściówki musiałby być układ (procesor) komunikujący się z jednej strony wg protokołu USB z drugiej PS/2 i przekazujący dane między komputerem i klawiaturą.

Reply to
Bogdan Gutknecht

Ok, już znalazłem - nie da się tak, potrzebny jest odpowiedni scalak;) Sorry za zamieszanie;)

A tak dla celów archiwalnych:

Pozdrawiam

Reply to
Ql3rro

heh, w tym samym czasie sam sobie odpowiedziałem na mój post;) Teraz wiem, że się nie da, mimo wszystko, gdyby ktoś chciał sobie coś takiego zbudować, to w moim poprzednim poście w tym wątku dałem link na forum elektroda.pl do odpowiedniego schematu.

Dzięki i pozdrawiam;)

Reply to
ql3rro