Budowa gitarowego (przed)wzmacniacza lampowego

 poszukuję kogoś obeznanengo i chętnego z Krakowa do zbudowania
(oczywiście odpłatnie) gitarowego (przed)wzmacniacza lampowego.
Generalnie zależy mi na wykorzystaniu tego co leży mi na półce.

Założenia:
- robota z moich klockĂłw (lampy, trafa), powinno ich spokojnie
wystarczyć na preamp.
- końcówka do skompletowania; zależy od dostępności części/finansów itp.
- montaż na pająka; w obudowę wsadzę sobie sam. Czysta robota elektroniczna.
- preamp (kanał czysty, mocny przester, eq 3 punktowy)
generalnie do grania metalu ale wiem, że to zależy od dostępnych klocków.

Więcej szczegółów dla zainteresowanych.

Site Timeline