BT z fonią ?

Witam !

Czy mozna w naszym kraju, lub gdzies indziej, zakupic moduły BT z fonią, tak aby od razu miały wejście na mikrofon i wyjscie stereo ? maritex posiada tylko wersje do transmisji danych, ja chciałbym przesyłać dźwięk na niewielką odległość.

Reply to
VSS

Dnia Sun, 24 May 2009 22:34:35 +0200, VSS napisał(a):

Może BT320S?

Reply to
Grzes

Użytkownik "Grzes" <nie snipped-for-privacy@spamu.pl napisał w wiadomości news:2lr9ann3iqfe$.11rerjuhtp7lx$. snipped-for-privacy@40tude.net...

to tylko odbiornik, a AP lub choćby nadajnik

Reply to
VSS

VSS pisze:

Jeżeli wystarczy tylko mono - to rozebrać pierwszą z brzegu słuchawkę BT. Taniej nie wyjdzie, Chińczyk tłucze to masowo. Dorobić normalne zasilanie i po kłopocie. A jak stereo - to najtańsze słuchawki BT (w wersji z mikrofonem).

Na piechotę dałoby się wykorzystując uniwersalny moduł BT (HCI), doczepiając do tego mały procek i przetworniki. Ale wyjdzie pewnie drożej.

Reply to
Adam Dybkowski

Powitanko,

No ale 2 takie sluchawki ze soba wzajemnie nie zabanglaja, trzeba rzucic jakis WT32 coby zagail.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Pawel "O'Pajak" pisze:

Myślałem, że chodzi tylko o jedną stronę - a druga jest standardowym np. telefonem komórkowym.

No to proponuję pojechać po bandzie i zrobić na modułach HCI + kodeki + jakiś mały ARM.

Reply to
Adam Dybkowski

VSS pisze:

Może na DX?

Darek R.

Użytkownik "Darek R." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvfabc$bau$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

tak, to jest dobre. ja mam w domu jednego AP BT firmy plantronics ale nie mogłem znaleźć nic podobnego. te nadajniki sa OK !

Reply to
VSS