BT z fonią ?

Witam !

Czy mozna w naszym kraju, lub gdzies indziej, zakupic moduły BT z fonią, tak
aby od razu miały wejście na mikrofon i wyjscie stereo ? maritex posiada
tylko wersje do transmisji danych, ja chciałbym przesyłać dźwięk na
niewielką odległość.

--
VSS
http://vss.pl

Re: BT z fonią ?

Może BT320S?

--
Pzdr Grzes

Re: BT z fonią ?

to tylko odbiornik, a AP lub choćby nadajnik

--
VSS
http://vss.pl

Re: BT z fonią ?

Może na DX?

Dariusz Rzońca

Re: BT z fonią ?

tak, to jest dobre. ja mam w domu jednego AP BT firmy plantronics ale nie
mogłem znaleźć nic podobnego. te nadajniki sa OK !

--
VSS
http://vss.pl

Re: BT z fonią ?

Jeżeli wystarczy tylko mono - to rozebrać pierwszą z brzegu słuchawkę
BT. Taniej nie wyjdzie, Chińczyk tłucze to masowo. Dorobić normalne
zasilanie i po kłopocie. A jak stereo - to najtańsze słuchawki BT (w
wersji z mikrofonem).

Na piechotę dałoby się wykorzystując uniwersalny moduł BT (HCI),
doczepiając do tego mały procek i przetworniki. Ale wyjdzie pewnie drożej.

Re: BT z fonią ?
Powitanko,

No ale 2 takie sluchawki ze soba wzajemnie nie zabanglaja, trzeba rzucic
jakis WT32 coby zagail.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: BT z fonią ?

Myślałem, że chodzi tylko o jedną stronę - a druga jest standardowym np.
telefonem komórkowym.

No to proponuję pojechać po bandzie i zrobić na modułach HCI + kodeki +
jakiś mały ARM.