BRILUX Aketa - naprawa zapłonnika

Witam.
Padł mi układ zapłonowy (statecznik elektroniczny) w oprawie Aketa 13
firmy BRILUX. Na oko nie widać oznak zdymienia czy pęknięcia jakiegoś
elementu.
Nie mam doświadczenia w układach zasilaczy impulsowych, dlatego na
początek sprawdziłem bez wylutowywania wszystkie diody - sprawne na test
przewodzenia w jednym kierunku, kondensatory - rozwarte, dwa tranzystory
wymieniłem na nowe - MJE13003, dławik przewodzi, bezpiecznik też. Diak
DB3 wymieniony na nowy. Po podłączeniu do sieci napięcie po prostowniku
jest, pobór prądu o ile pamiętam ok. 8mA.
Testowałem świetlówkę starą i nową ze sklepu. Skrętki przewodzą. Obie
rury świecą na elektronice do kompaktu.
Macie jakieś sposoby lub pomysły na naprawę tej elektroniki? Mógłbym
wsadzić elektronikę ze świetlówki kompaktowej, ale nie mieści się.
PoniĹźej fotki.
http://img23.imageshack.us/img23/1989/33528195001322918269.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/2229/93232397001322918270.jpg

Michał