Bramofon DECT/dzwonienie tylko

W dniu 2010-05-30 21:03, niusy.pl napisał/a:

Jedno z rozwiązań komercyjnych (nie bardzo tanie):

Czarek

W dniu 2010-05-30 21:45, niusy.pl napisał/a:

Wiem, czytałem co napisałeś, jednak ja znam tylko to rozwiązanie spełniające Twoje wymagania (z dużym naddatkiem) i je podałem ;-)

Reply to
Czarek

W dniu 2010-05-30 21:03, niusy.pl pisze:

Zastanawiam się, czy słuchawkę da się zalogować do kilku stacji bazowych. Bo rozumiem, że chciałbyś z tej słuchawki jeszcze dzwonić normalnie. Jeśli się da to na każdej stacji bazowej masz guzik do szukania słuchawki, może w tę stronę się da?

Reply to
Andrzej W.

W dniu 2010-05-31 18:43, Andrzej W. napisał/a:

Większość popularnych słuchawek DECT da się zarejestrować w 4 bazach, ale w danej chwili aktywne jest połączenie z jedną bazą. Aby przełączyć na inna należy "pogrzebać" w menu słuchawki. Czyli jesli słuchawka bedzie zalogowana w bazie centralki i w bazie telefonu to w jednej chwili działa albo jedno albo drugie - w tym przypadku takie działanie było by bardzo uciążliwe w użytkowaniu.

Reply to
Czarek

Użytkownik "Andrzej W." <awa_wp.a_to snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:hu0p2i$tcm$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Ale ... z której słuchawki ? Mam stację bazową do której zalogowanych jest kilka słuchawek. Oprócz nich zalogowane są bramofony. Jak pisałem zupełnie nie potrzebuję by te bramofony były zdolne do prowadzenia rozmów. Chodzi mi wyłącznie o to, by w reakcji na naciśnięcie przycisku dzwoniły do wybranej słuchawki. Osoba, która ma w ręku tę słuchawkę będzie wiedziała, że do sklepu przyszedł klient, którego trzeba obsłużyć. Jako, że ma w ręku zwykłą słuchawkę to może sobie dzwonić gdzie bądź. Jedna stacja bazowa wystarcza by zapewnić prowadzenie rozmów i odbieranie dzwonków ze sklepu.

Się teraz zastanawiam czy czasem nie wykorzystać jakiejś słuchawki, którą da się ustawić w tryb dzwonienia pod jeden numer. Bo gotowe bramofony mają jakieś kosmiczne ceny np 1200zł oferując funkcjonalności takie jak rozmawianie, otwieranie rygla czy nie wiem co tam jeszcze, których ja w ogóle nie potrzebuję. Najchętniej jednak zbudowałbym dedykowany układ do tego celu tylko nie jestem pewien, że chcę z tym walczyć od zera, czyli przydałby się jakiś przykład podobnego rozwiązania. To nawet kwestia przygotowania druku pod tego chipa, który realizuje DECT...

Reply to
niusy.pl
Reply to
William Bonawentura