słów

czas start!

P.S. to taka prowokacja? nie znam się na europie - dlatego pytam...

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w wiadomości news:58cd3cee$0$15202$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Wiecie co... chyba w ciągu godziny byłbym w stanie nauczyć swoją mamę, jak to zrobić, a uwierzcie, nie było by to łatwe. A temu "na bakier" doradziłbym być z daleka od takich rzeczy. Porażający BRAK MYŚLENIA. Gość naprawdę może być niebezpieczny, bo skoro nie umie tak prostej rzeczy, jak choćby dolutować kawałka krosówki, to kto wie, czy równie nie wykaże się "wiedzą" np. w dziedzinie bezpieczeństwa, np. nadcięta i zabrudzona izolacja, niedokręcony styk, zwarte przewody, które nawet w czarnych snach zewrzeć sie nie powinny, itd...?

Reply to
HF5BS

W dniu 2017-03-18 o 15:15, HF5BS pisze:

Wątek się rozkręcił nieco i się wyjaśniło - to kobieta. Stąd takie pytania. Ale widać że ma chęci sobie naprawić co nieco.

Reply to
szod

Użytkownik "szod" snipped-for-privacy@adresu.pl napisał w wiadomości news:58cd4b07$0$15203$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Szczerze się chwali, że coś chce zrobić. Ale z prądem żartów nie ma i lepiej, aby to zrobił ktoś, kto się zna. Wziąć szczypce i przygiąć końcówkę, dolutować kawałek przewodu, to bym nawet moją mamę nauczył... Pierwsze, co miała by przykazane, to sprawy bezpieczeństwa, elektryczność, temperatura lutownicy, itd. Zobaczymy, co to będzie, miejmy nadzieję, że się dobrze zakończy.

Reply to
HF5BS

W dniu 2017-03-18 o 16:07, HF5BS pisze:

Nie wiadomo co to za ustrojstwo. Może w tym miejscu nie być napięcia sieci. Chce to niech próbuje. Czy Ciebie nigdy prąd nie kopnął? :P

Reply to
szod

W dniu 18.03.2017 o 15:58, szod pisze:

Jak widać-blondynka. Poziomem inteligencji może jej tylko dorównać nasz grupowy niepełnosprawny umysłowo.

Reply to
Jingiel

On 2017-03-18 16:13, szod wrote: (ciap)

Oryginalny potencjometr ma plastikową ośkę, zamiennik metalową!

Włodek

W dniu 2017-03-18 o 16:31, Jingiel pisze:

Nie przesadzaj, kobieta nie musi się znać, to raczej sprzedawca blondyn że dał jej z metalową ośką zamiast plastikową.

Reply to
Janusz

Nie masz racji. Czasem kobiety są rzeczywiście mocno antytechniczne. I to akurat nie jest największa możliwa wada kobiety :D

A znam też kilka kobiet, bardzo dobrze technicznie zorientowanych. Też takie są.

Reply to
sundayman

Użytkownik "szod" snipped-for-privacy@adresu.pl napisał w wiadomości news:58cd4e8f$0$15186$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Jak lampka, to spodziewać się można, że będzie tam 230. A położenie na tym lachy może różnie się skończyć. OK, niech próbuje, byle ostrożnie. A czy mnie kopnął? Nawet z niewielkimi znakami elektrycznymi włącznie. Ale nic mi się poza tym nie stało. Innym razem 250 z ręki do ręki, zobaczyłem nawet różowy błysk w oczach... Ale też nic mi się nie stało, serce nie stanęło.

Reply to
HF5BS

W dniu 2017-03-18 o 16:31, Jingiel pisze:

Może to jego kobita, i obawiała się dać mu to do naprawy ;)

Reply to
Adam

Użytkownik "Jingiel" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58cd52b7$0$15189$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

W dniu 18.03.2017 o 15:58, szod pisze:

Przeginasz. Jak by Ci powiedziała, że coś jest koloru jakiegośtam-co-ino-baby-odróżniają też byś wyszedł na głąba.

Reply to
Ghost

W dniu 2017-03-18 o 17:57, Janusz pisze:

A kobieta to, co - inny gatunek człowieka? Wyjątkowo głupia argumentacja że kobieta się nie musi znać, a mężczyzna się musi znać.

Jak ktoś chce coś robić przy prądzie, to czy jest kobietą, mężczyzną, Żydem czy Indianinem; powinien mieć pojęcie o tym, co chce robić.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oakb1h$fp2$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

W dniu 2017-03-18 o 17:57, Janusz pisze:

Ona chce przedłużyć trzy druciki, potrzeba do tego SEP, czy wystarczy technikum elektryczne?

Reply to
Ghost

Generalnie tak, ale doświadczenie pokazuje, że jednak coś jest na rzeczy, pomijając te wyjątkowe, wybitne jednostki, które zwykle wiedzą biją na głowę niejednego przeciętnego faceta.

Czy to kwestie kulturowe, czy jakieś inne różnice - tego nie wiem.

Reply to
Adam Wysocki

W dniu 2017-03-18 o 23:06, Tomasz Wójtowicz pisze:

Oczywiście, masz wątpliwości?

Wyjątkowo głupia argumentacja

Powinien, nam jest łatwiej ogarniać problemy techniczne.

Reply to
Janusz

W dniu 2017-03-19 o 14:23, Janusz pisze:

A wiecie, że mężczyzna ma więcej wspólnego DNA z szympansem niż z kobietą? :)

MJ

Reply to
Michał Jankowski

Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oam1lf$e3s$ snipped-for-privacy@news.agh.edu.pl...

W dniu 2017-03-19 o 14:23, Janusz pisze:

Ja tego nie wiem, a ty skąd to wiesz?

Reply to
Ghost

Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oam1lf$e3s$ snipped-for-privacy@news.agh.edu.pl... W dniu 2017-03-19 o 14:23, Janusz pisze:

A z szympansicą ? :-)

Od kobiety nas ponoc rozni glownie jeden chromosom ... i to jest wiecej niz od szympansa ?