brak obrazu w aparacie

Cześć,

Mam stary aparat Canon A80, od dlugiego czasu szwankowała w nim już matryca CCD (różowo/czerwona poświata i artefakty na zdjęciach). Robiło się nim zdjęcia jeszcze jakiś czas, potem przestawał całkiem dawać obraz, ale wyświetlacz LCD jest ok, wyświetla zdjęcia w trybie pokazywarki. Myślałem że to wina całkowicie juz padniętej CCD, udało mi się niedawno kupić nową, wymieniłem - niestety bez efektu - dalej nie daje obrazu (czarno). Dodam że do tej pory aparat nie był otwierany, złe podłączenie tasiemek raczej wykluczam, raczej nie spadał, nie był zalany. Potrzebuje pomysłu, co mogło w nim jeszcze sie zepsuć (skoro to nie CCD) ?

Reply to
voyo
Sylwester Łazar

Tak, słyszałem o tym, jak napisałem wymieniłem matryce na nową.

Reply to
voyo