brać, nie brać?

pora kupić ładowarkę...

(nie mam nic wspólnego ze sprzedawcą ;-)

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:hljkk8$ktl$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...

jeśli "mikroprocesorowość" tej ładowarki jest podobna do wcześniejszych wersji tego typu (wykorzystujących chyba tylko timer), to nie warto. Ładuje długo, wyjmiesz akumulatorki i testowo włożysz z powrotem - znowu ładuje długo i tak aż do ich zarżnięcia :)

e.

Reply to
entroper

In news:hljoad$f3$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl, entroper snipped-for-privacy@CWD.spamerom.p0czta.on3t.pll> nabazgrał:

Przepraszam za zaśmiecanie, ale poszukałem na elektrodzie, ktoś wrzucił schemat... 3 tranzystory i kilka rezystorów, taka to "mikroprocesorowość"!

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:hljp13$1uj$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...

"mikroprocesorowość"!

zgłoś naruszenie zasad :)

e.

Reply to
entroper

Włodzimierz Wojtiuk pisze:

nie nie nie i jeszcze raz nie. rAz tam niema mikroprocesora dwa: kup taką ładowarkę ktora ładuje jeden paluszek (nie parami) i "widać" jak bardzo sie naładował. odżałuj kase ale bądź zadowolony z ładwowarki i z zaufania( albo nie) którym darzysz akumulatorki. ToMasz

Reply to
ToMasz

kup sobie ladowarke BC-700 lub BC-900 i bedziesz zadowolony. Ja mam BC-700 juz 3 lata i jestem kontent i do tego Sanyo Eneloop.

Jedyne co mnie sie niepodoba, to to, ze jak akku lezal dlugo i ma b. niskie napiecie lub jest na zero, to ladowarka nie ruszy z ladowaniem. I wtedy trzeba na chwile zapakowac do jakiegos telefonu i odlozyc na baze....a potem do ladowarki.

Daloby sie to ominac, gdyby w firmwarze ladowarki bylaby opcja wymuszenie zalaczenia ladowania np. poprzez dlugie przytrzymanie przycisku danej celi. Reszta fjest ok. Jak od samego poczatku bedziesz ladowal nowe akku, to beda tobie sluzyc lata.

Reply to
adresss

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał:

Jedną z naczelnych zasad na Allegro jest - "nie kupować u buraków".

mikroprocesorowaładowarka nieładowane

4akumulatorkami dziękimożliwości orozmiarze bezpieczeństwogwarantowane abyakumulatory krótkimczasie 2sygnalizacyjne ogromneoszczędności doaparatów

Jeśli niczego Ci nie mówi ta ogromna ilość błędów to kupuj.

Remek

Reply to
Remek

dziwne, mam 700 i jak polezy z godzinke czy poltorej z opisem null to zaczyna go potem normalnie ladowac - myslalem ze to tak pomyslane jest ale jak cos to jutro pomierze

Reply to
tg

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:hljkk8$ktl$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...

Nie zdecydowanie - jak poznasz komfort szybkich nowoczesnych ladowarek to tej juz nigdy nie uzyjesz. Doloz troche kasy i kup firmowa szybka. Niesamowity komfort (im szybsza tym lepiej :-)) Zwroc uwage przy podawaniu czasu na szybkosc i pojemnosc aku bo niektorzy podaja dla 1000mAh a inni 2800mAh wiec roznica bardzo duza.

Reply to
plebi

snipped-for-privacy@poczta.pl pisze:

Moje 3 eurocenty: BC700 używam od kilku lat, prosta i skuteczna. Wbrew temu co podaje producent w instrukcji, radzi sobie z pojemnościami powyżej 3 Ah, np. w akumulatorach wymiaru R14 ( które montuję na zewnątrz ).

Reply to
PeJot

a gdzie mozna kupic koszyszki na R14/R20? Probowalem zakupic w sklepie, ale spojrzeli na mnie zza lady .....

Reply to
adresss

snipped-for-privacy@poczta.pl pisze:

Poszukaj w innym sklepie.

Reply to
PeJot

A ładowarka ta nie monitoruje przypadkiem temperatury?? Myślę, czy to na pewno dobre rozwiązanie podłączać coś "na zewnątrz" ;)...

Reply to
Konop

Konop pisze:

Monitoruje, tyle że ładowanie akumulatora R14 maksymalnym prądem oferowanym przez BC700 nie powoduje ich mocnego podgrzewania.

Reply to
PeJot

Możliwe, bo tam jednak podczas wyświetlania "null" miernik 3V pokazuje to pewnie jakimś minimalnm prądem podładuje. Jak nie włączy się ładowanie po tej godzince to bym spróbował wyciągnąć akumulatorek i włożyć jeszcze raz.

Mirek.

Reply to
Mirek

In news:hllamp$o29$ snipped-for-privacy@news.onet.pl, plebi snipped-for-privacy@o2.pl nabazgrał:

Dzięki wszystkim! Trzeba wyłożyć wreszcie trochę kasy... i mieć spokój :-)

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

dzieki,

kiedys szukalem, szukalem.....

Reply to
adresss

W dniu 2010-02-18 22:22, ToMasz pisze:

A ma ktoś doświadczenia z takimi: GP PowerBank V600D " Ładowarka posiada 4 indywidualne kanały ładowania - umożliwia ładowanie od 1 do 4 ogniw AA lub AAA w dowolnej kombinacji. Ładowarka posiada zabezpieczenie przed przegrzaniem i detekcję stanu naładowania (indywidualny pomiar dV/dt, indywidualny pomiar temperatury i indywidualny timer). Ponadto ładowarka wykrywa ogniwa pierwotne i uszkodzone."

~100zł z 4ma aku 2.8Ah NiMh

Reply to
BartekK