BQ2057 nie działa...

Uszkodziła mi sie ładowarka oparta na BQ2057W i nie ładuje właściwie bez
żadnej przyczyny.Inne elementy (mosfet P i podwójna dioda) dobre.Znalalazłem
jakieś stare dyskusje które pisał bywajacy tu p.Roman Mandziejewicz ale
treść jest niedostępna, nie wiem czy tylko dla mnie (niezarejestrowanego)
czy jej po prostu juz nie ma.Może to po prostu zablokowanie układu? i jest
jakis sposób by go odblokować wzglednie czy jest gdzieś w Polsce mozliwość
nabycia tego układu, prosił bym o jakieś informacje wzglednie doświadczenia
z tym układem.

Re: BQ2057 nie działa...
Hello Wojciech_B,

Nie przypominam sobie, żebym był jakimś góró (nie poprawiać) od
BQ2057W.
Jest jakiś stary wątek, w którym się wypowiedziałem i tyle.

Układ jest dostępny w Farnellu.