Bonus odbierz

Hej :* :* :*
Odbierz doladowanie telefonu :) ja juz wzielam latwy.pl/doladowanietelefon pamietajcie o podziekowaniu :p

Re: Bonus odbierz
Był 7 09 2013 gdy o godz. 14:46 snipped-for-privacy@gmail.com dorwał(a) się do

S.P.I.E.R.D.A.L.A.J ! ! !

Serwis EASYSUB jest usługą subskrypcyjną prowadzoną przez Smart Tech Ltd.
Po wprowadzeniu na stronę numeru telefonu użytkownik otrzymuje PIN. Poprzez
wprowadzenie na stronę numeru PIN lub wysłanie SMS aktywującego, użytkownik
potwierdza zaakceptowanie Regulaminu Serwisu. Subskrybenci serwisu w wtorek
i piątek o godz 10:00 otrzymują link do mp3 na telefon komórkowy Koszt tej
usługi to 4,96 PLN/dzień z VAT. Koszt operatora WAP/GPRS nie jest wliczony
w cenę, jednorazowa opłata aktywacyjna dla abonentów sieci Orange,
T-Mobile, Play i Plus to 4,96 PLN z VAT.

Re: Bonus odbierz
W dniu sobota, 7 września 2013 18:35:38 UTC+2 użytkownik Kabelek napisa
ł:
˝(a) siďż˝ do
fon pamietajcie o podziekowaniu :p
nďż˝ przez Smart Tech Ltd.
ymuje PIN. Poprzez
j�cego, u�ytkownik
ek
m�rkowy Koszt tej
nie jest wliczony
˝w sieci Orange,

Co się wkurzasz. Kliknąłem na " Zgłoś nadużycie - spam". Za chw
ilę temat będzie wykasowany. Im więcej osób kliknie że nadużyci
e tym szybciej ginie.

Re: Bonus odbierz

Ja bym raczej proponował zgłosić do prokuratury próbę wyłudzenia
pieniędzy. Wszak oferowane jest darmowe doładowanie telefonu, a chodzi o
płatną subskrypcję.

Re: Bonus odbierz
W dniu sobota, 7 września 2013 20:20:11 UTC+2 użytkownik uzytkownik nap
isał:
nia
i o

To zgłoś. Zabrania Ci wiara że tego nie zrobiłeś i czekasz aż k
toś inny zrobi za Ciebie.

Re: Bonus odbierz

Skąd domysły, że tego nie zrobiłem?

Site Timeline