Bonding gdzie w Polsce?

Jak w temacie(nie chodzi o wybielanie zębów :-)). Mam strukturę krzemową
  i potrzebuję "włożyć" ją do jakiejś bardziej przyjaznej obudowy
(laminat lub ceramika i zalanie masą będzie O.K). Kto może mieć maszyny
(najlepiej jakiś automat) do bondingu i nie pogardzi wykonaniem ok. 200
szt.?

Pozdrawiam
Darek

Re: Bonding gdzie w Polsce?

Kiedyś mi to robili w Instytucie Technologii Elektronowej.
To było w latach 80-tych i już nie pamiętam szczegółów.
pozdrawiam,
Andrzej

Re: Bonding gdzie w Polsce?

Z tego co wiem to robią to nadal.
A jeśli masz trochę kasy to i "strukturę krzemową" Ci do tego mogą
wyrzeźbić.
Wbrew pozorom potrafią ciekawe rzeczy zrobić, choć czasem i z motyką na
słońce się porwą...

Andrzej

Re: Bonding gdzie w Polsce?

    I może w ITME oraz IWC PAN lub Top GaN.

--
Filip.

Re: Bonding gdzie w Polsce?
UBF%ytkownik Darek napisaB3%:

DwieB6%cie sztuk to nie iloB6%E6 na maszynEA%. REA%cznie jednego dnia ob=
leci20%
zrobiE6%. MoBF%e sprF3%buj w Instytucie Technologii Elektronowej (Warszaw=
a.20%
al. LotnikF3%w 32/46). SprzEA%t pF3%ki co majB1%, ludzi majB1% - nie powi=
nno byE6%20
problemu.
W razie czego mogEA% po starych znajomych podzwoniE6% - ale chyba wystarc=
zy20%
siEA% oficjalnie zwrF3%ciE6%, powinni byE6% zachwyceni BF%e jakaB6% robot=
a sama do20%
nich przychodzi

--20%
Darek