Blender?

W dniu 2011-03-24 16:49, yoytek pisze:

Dołóż jeszcze trochę i kup Boscha.

cenie 150zł jest zestaw z też nasadką miksującą i rozdrabniaczem.

Reply to
Mario

W dniu 24.03.2011 16:49, yoytek pisze:

mam takiego brauna i przekładnie w nasadkach zaczeły strasznie hałasować i kapać olejem... Serwis twierdzi, że to normalne zużycie...

M.

Reply to
marek

Mam podobnego Philipsa od 3 lat chyba i daje radę. Z tym Clatronikiem to mieszane uczucia bo toster chodził do zdarcia teflonu a teraz wytapia ołów w garażu ale TeleVizor 2 latka i do utylizacji.

OffTopicowo Pozdrawiam

Reply to
Bassteq

Irokez napisał:

A termotransfer jak rodzinie wychodzi na tych żelazkach?

Reply to
Jarosław Sokołowski

Thu, 24 Mar 2011 16:49:02 +0100 "yoytek" snipped-for-privacy@op.pl napisał:

Ja tam na blenderach się nie znam, ale może warto popatrzeć:

:-)

Reply to
__Maciek

Pan __Maciek napisał:

Ja kiedyś używałem tego z

. Właściwie to nie mam na co narzekać, sprawdził się. Polecam.

Reply to
Jarosław Sokołowski

W dniu 2011-03-24 16:49 yoytek napisał(a):

Jeżeli masz kasę to ten sprzęt jest klasą samą w sobie:

Niestety cena średnio przystępna jak na polskie warunki:

Adam Dybkowski

Szczegolnie odcinek "kamera video", i kolejny po niej - czy rozszerzona gwarancja to obejmuje :-)

Pan Pszemol napisał:

To chyba jest niezdrowe.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Pan Pszemol napisał:

Nie sądzę. Tam mu się na koniec nieźle kurzy z tego blendera. A syf to musi być niewąski, strach oddychać.

Reply to
Jarosław Sokołowski