BILL KILLER, ile warte jest to urządzenie?

Witam serdecznie,

Na Allegro znalazłem coś takiego:

Urządzenie ma rzekomo zmiejszać pobór prądu przez urządzenia elektryczne nawet do 30%, stąd więc pytanie do Was, ile warte jest takie urządzenie i czy warto w coś takiego zainwestowac? Ew. czy można zrobić coś podobnego samemu i czy wyjdzie to taniej?

pozdrawiam, the4dK

Reply to
the4dK

Dnia Mon, 07 Aug 2006 15:39:59 +0200, osobnik the4dK naskrobał co następuje:

poczytaj 11 wątków niżej...

Reply to
Danny

Użytkownik "Danny" napisał w wiadomości

ale tam takie cus kosztuje 199,99 zł :D Czy allegro nie powinno blokowac wystawiania takich cudow techniki?

Reply to
mIrO

a skad oni maja wiedziec czy to sciema czy nie... zreszta magnetyzery do paliwa (agnesy neodymowe) do dzis zprzedaja i ludzie nawet pisza ze to dziala.. ach ta sila sugestii...

Reply to
Mirek "Stoowa" Arentowicz

Dnia Mon, 07 Aug 2006 15:39:59 +0200, the4dK napisał(a):

Bez wzajemności

Z kryptoreklamą swoich śmieci źle trafiłeś. Tu nikt tego nie kupi.

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

jak to siła sugestii ??? magnetyzer działa !! po wyrzuceniu go przez okno, zmniejszasz masę samochdu i masz szanse trafienia przeciwnika np w przednią szybę, o sportowych dywanikach już nie wspomnę :D:D:D

Reply to
bullet

no facio, ten gosc z allegro to naciagacz i pewnie US by sprawdzil co ma w papierach hehe. A Ty albo frajer albo lamerski spam... Palnij sie w glowe albo idz do roboty to zarobisz na prad :D

Reply to
Krzysiek

To jest znacznie lepsze:

żna potłuc wszystkie urządzenia elektryczne w mieszkaniu a na koniec wybić sobie z głowy głupie pomysły..

Reply to
Michał Augustyniak

the4dK napisał(a):

Nie słuchaj innych to urządzenie działa super!. Za drobną sumkę, powiem Ci jak zbudować urządzenie dające dokładnie takie same wyniki !!! :D

Pozdrawiam MD

Ps. Zdradzę tylko że do budowy tego urządzenia wystarczy wtyczka i sznurek przycięty na odpowiednią długość :D. Podkreślam jeszcze raz urządzenie zbudowane według moich wskazówek będzie działało dokładnie tak jak to na allegro ;).

Reply to
Maksymilian Dutka

tak, dokladniej jest to najzwyklejszy kondensator kilka..kilkandziesiat uF, dokaldnie taki sam efekt uzyskasz wsadzajac np. kondensator startowy od silnika Ustrojstwo zmniejsza prad pokazywany przez amperomeirz, jednakze moc czynna pozostaje stala, tak wiec licznik zliczy dokladnie tyle samo... gosciu opisujacy aukcje w pewnej czesci ma racie, piszeo zmniejszeniu poboru mocy, nie precyzuje tylko jakiej mocy :-) Najlepiej dziala z urzadzeniami indukcyjnymi, w przypadku zwyklych zarowek roznica bedzie niezauwazalna.

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Użytkownik "Greg(G.Kasprowicz)" snipped-for-privacy@CERN.CH napisał w wiadomości news:eb7lim$q4t$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

będzie zauważalna. W drugą stronę :)

entrop3r

Reply to
entroper

Mirek "Stoowa" Arentowicz napisał(a):

magnetyzery dzialaja, a najwieksza sprawnosc maja te czerwone, ew. w kolorze nadwozia. ;-)

Reply to
Psychik

:))))))) no to mi humor poprawilo na wieczor :) dzieki 1!!! :)

Reply to
Mirek "Stoowa" Arentowicz

Marcin Stanisz napisał(a):

Drogi Marcinie,

Zostałem wręcz porażony poziomem Twojej kultury osobistej. Jak widać, niektórych nie uczono zasad dobrego wychowania, albo nauka niestety nie przyniosła skutku.

To nie reklama, to pytanie. Nie chcesz - nie odpowiadaj, ale zachowaj proszę odpowiedni poziom swojej wypowiedzi. Druga sprawa, kto dał Ci prawo do twierdzenia (bo nie zauważyłem abyś poddawał w jakąkolwiek wątpliwość to, co napisałeś), że te "śmieci" są moje? Na jakiej podstawie? Wybacz, że naruszyłem Twoją świętą przestrzeń osobistą, jaką niewątpliwie jest dla Ciebie ta grupa, zadając jakże głupie pytanie (bo przecież wszyscy ludzie na świecie są elektonikami i jest rzeczą oczywistą, że opisane przeze mnie urządzenie to zwykła podpucha). Poprzedniej osoby, która o takie urządzenie pytała nie osądziłeś od czci i wiary, ufam więc, że przedstawisz powody, dla których śmiesz twierdzić, że to właśnie ja te urządzenia sprzedaję.

Reply to
the4dK

Kolejny "mądry". Ja frajer, albo spamer. A może laik w dziedzinie elektroniki. Nie przyszło Ci to do głowy?

Dziękuje za Twoje rady. Są na prawdę na poziomie. Jak stwierdziła kiedyś moja nauczycielka od języka polskiego, prowincja, to nie miejsce pochodzenia, ale sposób bycia.

P.S. Gratuluję Ci, że masz robotę i tyle w niej zarabiasz, że nie szukasz oszczędności. Jeszcze raz gratuluję.

Pozdrawiam,

Reply to
the4dK

Michał Augustyniak napisał(a):

Sorry Michał, do czego to było? Bez komentarza.

Reply to
the4dK

Nie dziw się i nie miej pretensji do grupowiczów za bądź co bądź niemiłe odpowiedzi. Ale sam jesteś sobie winien - gdybyś zadał sobie trud wyszukania.. już nawet nie w archiwum ale w postach z wczoraj - to znalazłbyś odpowiedź..

Raz można odpowiedzieć, drugi też... ale dziesiąty?

Nie pisz proszę, że nikt tu nie dzieli się wiedzą i wszyscy wyśmiewają gdy ktoś czegoś nie wie... to kompletny absurd - nie zdażyło mi się abym nie znalazł tu odpowiedzi na dręczące mnie problemy.. ale wchodząc w jakąś społeczność trzeba niestety przyjąć zasady w niej panujące.. o ile chce się uzyskać pomoc oczywiście...

Pozdrawiam M. Augustyniak

Reply to
Michał Augustyniak

Zadałem, może nieco za mały, wiem jak to jest, gdy ktoś pyta po raz 10 o to samo...

Tak oczywiście masz rację, ale w takim przypadku jak mówisz wolę wypowiedzi w stylu "use google", albo "bylo, poszukaj w archiwum". Jednak odpowiedzi w stylu pana Stanisza są po prostu chamskie i świadczą o jego braku wychowania. Poza tym jeden z grupowiczów udzielił mi już informacji, że taki temat już był. Nie chcę przedłużać dyskusji nie na temat, bo robi się tutaj mały OT, myślę że czas na zakończenie tego wątku.

OET

Reply to
the4dK

Dnia Mon, 07 Aug 2006 22:28:51 +0200, the4dK napisał(a):

:)

Szanowny Radosławie!

Moja alergiczna wypowiedź spowodowana jest nowym "trendem" na grupach dyskusyjnych - kryptoreklamy swoich aukcji, firmy itp.

Ponieważ pytanie, które zadałeś, pojawiło się na grupie już pewnie z 5 razy w ciągu ostatnich dwóch tygodni, zadawane przez ludzi z różnymi nickami, to się wkurzyłem. Nie byłoby problemu, gdybyś przed zadaniem pytania przejrzał trochę postów.

Zwracam honor.

Pozdrawiam Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Nie byloby problemu, gdybys w swoim czytniku news sprawdzil zrodla wiadomosci wyslanych od tych "roznych nickow". Wtedy widzialbys, ze to (praktycznie) rozne osoby.

m.

Reply to
Martin Lukasik