Bezpiecznik półprzewodnikowy N25W - jak go sprawdz ić? - Page 2

Re: Bezpiecznik półprzewodnikowy N25W - jak go sprawdzić?
http://www.tme.eu/bezpiecznik-polprzewodnikowy-254mm-1a-50v/arts/pl/a23/icp-f15.html

To proste, jakie pytanie taka odpowiedź. Przed udzieleniem pierwszej odpowiedzi
wpisałem hasło N25W w Google i nic sensownego nie wyskoczyło. Dalej poszło
ze szklanej kuli. Jak miałeś dokładne informacje o elemencie, trzeba było je
udostępnić jak najwcześniej. Na świecie jest produkowanych coś około 20 milionów
typów elementów i trudno jest je znać wszystkie.
K.

Re: Bezpiecznik półprzewodnikowy N25W - jak go spr awdzić?

http://www.tme.eu/bezpiecznik-polprzewodnikowy-254mm-1a-50v/arts/pl/a23/icp-f15.html

e tam, jakie szukanie takie znaleziska, wystarczy w googlownice wpisać
"bezpiecznik półprzewodnikowy" (Czyli to co znajduje sie w temacie). Drugi
link odsyła do strony TME.

pozdrawiam
Paweł

ps. Aczkolwiek przyznaje: Google to niestety teraz jeden wielki śmietnik. W
większości przypadków najczęściej można znaleźć aukcje i blogi :-/

Re: Bezpiecznik półprzewodnikowy N25W - jak go sprawdzić?

Eeee, to Ty masz przed oczyma element, a ja szklaną kulę ;-).
I nie oczekuj, że rzucisz hasło bezpiecznik a my na grupie
przewertujemy całość oferty wszystkich producentów z nadzieją
iż uda się coś znaleść. Fakt, elementu szukałem jakieś 15 sekund,
bo "jakie pytanie taka odpowiedź".
Pozdrowionka i cieszę się z dobrego zakończenia sprawy.
K.

Re: Bezpiecznik półprzewodnikowy N25W - jak go sprawdzić?

A co to w ogole jest ?
Opis jest wyjatkowo do d*.

Niby w dziale tranzystor, ale AC, "Do not use this product on the
primary side of commercial power supplies. Arcs that result after
cutoff may damage the molding".
Ch-ka jakby termiczna, nawet nie wiadomo czy to jest wielorazowe ..

Rohm sie do tego juz nie przyznaje .. czeski film. Zwykly bezpiecznik
topikowy ?

Tak czy inaczej - poli wlutowane w uklad, to miernikiem mierzy sie
caly uklad.

J.

Re: Bezpiecznik półprzewodnikowy N25W - jak go sprawdzić?

Wydaje mi sie, że polyswitche, czyli te popularne polimerowe też nie
mogą być w części sieciowej. Było podane maksymalne napięcie - nie
pamiętam wartości ale chyba kilkadziesiąt woltów.
Nie wiem czym się różni polimerowy od półprzewodnikowego.
Nie wiem też co jest wklejane na uzwojeniu pierwotnym transformatora ale
to jest coś termicznego. Przez niego przechodzi szeregowo uzwojenie
pierwotne. Chodzi mi o bezpiecznik, dostający po paru razach trwałej
przerwy. Przynajmniej zwykle tak sie dzieje w tanich chińskich zabawkach.
Maciek

Re: Bezpiecznik półprzewodnikowy N25W - jak go spr awdzić?

Dokładnie

"półprzewodnikowy" to on tylko z nazwy bo ma charakterystyke działania
dobrana do zabezpieczania drobnej elektroniki. A że przy okazji wygląda jak
tranzystor a nie rurka szklana...
Jednorazówka w porównaniu do polimerowego

Bezpiecznik termiczny, ma podaną temperaturę zadziałania na obudowie. Bez
powodu żadko się pali, najczęściej zwarcia międzyzwojowe prowadzące do
przegrzewania się (przynajmniej z własnej praktyki)

Pozdrawiam.

--
Irokez

Re: Bezpiecznik półprzewodnikowy N25W - jak go spr awdzić?
chciałem podziękować wszystkim za rady

Podsumuje:
Bezpieczniki półprzewodnikowe przewodzą w obie strony, gość w soltroniku
powiedział że nie ma znaczenia jak je się wlutuje.

Co do kompaktu: DZIAŁA :-D
Na szczęście padł tylko bezpiecznik (widocznie nie dość długo poczekałem aż
sie kond. rozładują i wyciągnąłem taśmę, cholera wie dlaczego).

Kompakt to CDP-791 vel. CDP-X111 ES.
Mam nadzieję, że z nowym laserem, bezpiecznikami i nasmarowany smarem
silikonowo-teflonowym pogra następne 10 lat. A gra przepięknie :-)

Temat zamknięty.

pozdrawiam
Paweł

Site Timeline