bezpiecznik automatyczny na niskie napięcie pracy

Cześć,

Potrzebuję bezpiecznika automatycznego na 12V (instalacja samochodowa) na

4-5A. Chodzi mi o zabezpieczenie przed przetężeniem. Czy produkuje się takowe, które nadają się do pracy w instalacji 12V - chodzi mi tu o niski spadek napięcia przy prądzie niższym, niż prąd zadziałania. Czy właściwy byłby warystor? Pisząc "automatyczny" mam na myśli taki, który sam się reseruje po pewnym czasie od wyłączenia zwarcia, a nie resetowany ręcznie (jak w instalacjach domowych).

Pozdrawiam,

W.

Reply to
Witold Piskorz

Użytkownik "Witold Piskorz" snipped-for-privacy@REMOVE-THIS.chemia.uj.edu.pl> napisał w wiadomości news:e191vf$ltq$ snipped-for-privacy@srv.cyf-kr.edu.pl...

Może poszukaj bezpieczników polimerowych.

Reply to
Ryszard K

Dzięki serdeczne.

W.P.