Bezpieczeństwo przede wszystkim

Spójrz nisko... niżej... na podłogę... o tam właśnie leżę i zwijam się ze śmiechu :)

?v=DQJ8JX17J58
?v=rr7bPmGTQUk Gość jest niesamowity :D

Reply to
Adam Wysocki

Dnia Fri, 4 Jan 2013 12:20:00 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

Znamy to, znamy... Z własnego doświadczenia :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Użytkownik "Adam Wysocki" snipped-for-privacy@somewhere.invalid napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.chmurka.net...

Zrobiłem kiedyś zapłon tyrystorowy, napędziłem generatorem, złapałem za oba druty aby oddalając zobaczyć jaka długa może być iskra. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Użytkownik "Adam Wysocki" snipped-for-privacy@somewhere.invalid napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.chmurka.net...

Czy ten koleś jeszcze żyje ??? :-) :-) :-)

Reply to
henry1

Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości

Niezly.

Ale kurs BHP dla wozkow widlowych znasz ?

J.F

Klaus też jest niesamowity :)

Reply to
Adam Wysocki