Beckhoff, co z nim?

Orientuje się ktoś może co się dzieje z w/w? Ciężko ostatnio cokolwiek
kupić u nich, a przedstawicielstwo w PL jasnych szczegółów nie podaje.
Zastanawiam się co się stało. Ktoś używa? Ktoś wie?

Irek.N.

Re: Beckhoff, co z nim?

Podlacze sie do watku choc nie odpowiem na pytaine.

Wlasnie przymierzam, sie do PLC Beckhoff i jak na razie otrzymalem
oferte od przedstawiciela handlowego i tu kontak OK,
ale do zamowienia jeszcze nie zlozylem.

Dlaczego ciezko kupic ?
Za dlugie terminy czy nie maja na magazynie ?

--
Andrzej

Re: Beckhoff, co z nim?

Gorąco polecam, jestem wręcz zafascynowany ;)

Powiedzmy że w tym roku już nie dostanę tego co zamówiłem, zastanawiam
się dlaczego i co ważniejsze, co dalej.

Miłego.
Irek.N.

Re: Beckhoff, co z nim?

Ooo ...

Ale zmawiales PLC  ?
Ja bede potrzebowal w ciagu 2-3 mies.

Handlowiec polecil mi jakas bardziej "wypasiona" wersje i doczytalem,
ze OS to Windows CE i mam mieszane uczucia :-)

--
Andrzej

Re: Beckhoff, co z nim?

Oczywiście.
WindCE nie ma się co obawiać, nie porównuj do PC-towego systemu.
Stosuję takowe i nie mam problemu, nie słyszałem też o nich.
Generalnie warto się zastanowić nad wersją sterownika, czasami wystarczy
naprawdę prosty.

Z kim rozmawiałeś?

Miłego.
Irek.N.

Re: Beckhoff, co z nim?

Nie wiem czy moge publicznie podawac imie i nazwisko

Krzysztof P. ....

Podobno obsluguje poludniowa Polske
Ja jestem z Krakowa.

--
Andrzej

Re: Beckhoff, co z nim?

hmm.. pod koniec zeszłego roku zamawiałem CX1000, kilkanaście modułów we/wy
i innych oraz serwo AX20xx. Nie było problemów. Pomoc techniczna też bardzo
sprawna, dostałem informację o jaką prosiłem.
Chyba że w tym roku coś się nagle zmieniło czy jak?

--
Irokez

Re: Beckhoff, co z nim?

się
we/wy
bardzo

Czy moglbys mi podac na priv jaka dostales cene na CX1000 ?

--
Andrzej

Re: Beckhoff, co z nim?

Jutro postaram się nie zapomnieć poszukać... tylko że dość rozbudowane te cx
brałem

Irokez

Site Timeline