BaZeKo , Unidruk- kto co wie ?

Jako że jestem z miasta UĆ, to za każdym razem napatacza (?) mi się BaZeKo i Unidruk.

Nic u nich nie robiłem jak dotąd - a w sumie to by było chyba sensowne - podjechać można, odebrać osobiście...

Jakie są z nimi doświadczenia ? Z tego co czytałem na elektrodzie, Unidruk robi chyba w miarę przyzwicie. O BaZeKo nie wiem nic. Jak tam u nich z terminami i cenami ?

Wysłałem do nich dzisiaj zapytania, ale spieszy mi się cholerycznie, a zupełnie nie wiem jak tam u nich z tempem odpowiadania...

Potrzebuję zrobić ok. 50 dcm2., bez cudów, 2 warstwy, metalizacja, opis, maski, głównie 1206, TQFP, TSOP chyba najmniejszy jest tam.

Oczywiście wysłałem też zapytania do Faldruku, Technoservice i Hatrona. No ale może w mieście UĆ też da się zrobić ?

Reply to
sundayman

W dniu 04-06-2012 22:05, sundayman pisze:

Nie chcę nikomu robić reklamy ani tymbardziej anty reklamy. W każdym razie miałem do czynienia z obydwoma firmami. W Unidruku ceny mają (przynajmniej wtedy kiedy u nich zamawiałem) bardzo przyzwoite, jak trzeba to i ekspres da się zrobić. Płytki które zamawiałem były bez "szału" czyli standard dwie warstwy ścieżki/odstępy 10 czasem 8 mils. Odrzuty bardzo sporadyczne - na pewno poniżej 1%. Jedyna wada to to że nie robią montażu. Bazeko pamiętam z czasów jak mieścili się jeszcze na Wysokiej. Wówczas pracował tam strasznie drobiazgowy człowiek przyjmujący projekty który zmęczył mnie na tyle że poszedłem do konkurencji. Obecnie korzystam z usług Printora. Mam komplet usług przy normalnych pieniądzach z odbiorem osobistym i do tego pracują tam normalni ludzie.

Reply to
Robert Zemła