Baza wtyczek i gniazd - gdzie?

Witam!

Gdzie w sieci mogę znaleźć bazę opisującą istniejące wtyczki i gniazda??

Zależy mi głównie na ich nazwach "fachowych" oraz oznaczeniu poszczególnych pinów jeżeli np gniazdo jest standardowo wykożystywane do czegoś np jack do przenoszenia audio - albo po prostu na danych wymiarowych jeżeli gniazdo / wtyczka jest ogólnego przeznaczenia (np goldpin :D)

Kiedyś miałem taką bazę w formie stron HTML zapisywanych na dysk - nazwa to chyba Toms Hardware czy jakoś tak - ale niestety zapodziała mi się a nie mogę jej znaleźć ponownie w sieci.

Dodatkowo fajnie by było gdyby taka baza zawierała też linki np do producentów którzy produkują takie gniazda / wtyczki (zwłaszcza jeżeli są mało spotykane albo powoli wychodzą z użycia).

Dzięki z góry za wszelką pomoc! Igon

Reply to
Igon Skrzypek

Pan Igon Skrzypek napisał:

Zdaje się, że IPN wciąż pracuje nad stworzeniem kompletnej listy wtyczek i kontaktów. Straszne wielkie dzieło im z tego wychodzi. Niektóre gazety drukują we fragmentach,

Reply to
Jarosław Sokołowski

No tak ale IPN nie podaje z kolei gniazd i połączeń między gniazdami i wtyczkami - więc to nie za bardzo :/

Reply to
Igon Skrzypek