baterie kupiłem.... (crosspost)

witam

Baterie sobie kupiłem, tak na wypadek wojny, żeby mi energii nie brakło. Po całonocnym ładowaniu działała 3 godziny - telefon tylko czuwał. Po kolejnym ładowaniu dałem jej kopa - włączyłem wifi i dolphina- 5 minut

- śmierć. JEst tak: 100%, 99%......91% i 1%. Obrazowo tłumacząc "schodzi" do 90% i nagle zdycha. jak zdechnie to ma 3.4V, po naładowaniu

4.08. Zdjęcie naklejki ujawnia magię ściemy i marketingu:

Co by można dla nauki i rozrywki jeszcze z nią zrobić? jakiś test na rzeczywistą pojemność? Test układu zabezpieczającego? W razie zgonu pacjenta płakał nie będę.

ToMasz

Reply to
ToMasz

Powitanko,

To chyba troche dziwne jak na Li-iona.

Ale mimo wszystko te 1100mAh powinna miec. Chyba, ze to chinskie mAh, a tam Amper taki malutki i godzinka skosnooka;-)

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

bo to 3x NiMH :)

Reply to
Egon

Na pewno nie formatowałeś jej zgodnie z instrukcją przez tydzień przed pierwszym użyciem. :D

AWa.

Reply to
Andrzej W.

Użytkownik ToMasz napisał:

Myślę że nie w pojemności jest problem chyba że leżak magazynowy kilkuletni, prawdopodobnie ma wysoką rezystancję wewnętrzną. Możesz naładować, i zobaczyć ile czasu zajmie rozładowanie małym obciążeniem np LED z opornikiem na 10mA. Jeśli z tego wyjdzie że ma te

1100mAh to znaczy że ma duży opór.
Reply to
AlexY

To jeszcze nic. Brat kiedyś kupił na aukcji nową PSP, na gwarancji facet ponad 100 sprzedał już. Była to jego druga konsola wiec szybko się kapnął że coś z baterią nie tak, bo stara mimo że rok miała dłużej dzialała. Bateria wyglądała na oryginalną, idealnie tak samo, razem z hologramem. Po otwaricu okazało się że baterii to jest pół a drugą połowę zajmują metalowe pręty:) (żeby po wadze nie rozpoznać). Po 3 miesiącach ten sam gość sprzedawał oryginalne baterie do psp:) Ludzie to potrafią człowieka wyrolowąć:)

Reply to
ZS

W dniu 25.05.2012 11:44, AlexY pisze:

już właściwie wykombinowałem jak ją naładować (rozebrana na kawałki nie pasuje do telefonu) ale jak ją rozładuję takim małym prądem, to.... coś mi z tego przyjdzie ze wzrosła jej rezystancja wewnętrzna? Prawdę mówiąc to ja chyba wolałbym ją albo ożywić, albo efektownie wybuchnąć. jak ją zostawię w szufladzie to przez 2 lata będę myślał co z nią zrobić, a potem poleci do kosza. Może na allegro wystawie w kategorii chyba dobre ale nie sprawdzane :) ToMasz

Reply to
ToMasz

Użytkownik ToMasz napisał: [..]

nie

Nie ożywisz jej i nie radzę jej "wybuchać" w środku jest trująca chemia (taka serio trująca) która lepiej żeby się nie zamieniała w obłok dymu.

Jeśli trzyma toto jakiś prąd to możesz użyć jako baterię do pilota tudzież innego urządzenia pracującego na 3-4V biorącego znikomy prąd.

Reply to
AlexY

Nie całkiem jest to zrozumiałe. 1100 z 1800 to ponad 60% pojemności. Powinna starczyć na dużo dłużej niż te 3 godziny... Raczej kupiłeś odrzut nie trzymający nawet tych przepisowych 1100mAh.

Pacjent już odszedł i to dawno :-)

Reply to
Pszemol