Bateria do tabletu

Mam tablet Ovo 1.2. Złom ale ciągle jeszcze mam dla niego zastosowanie.

Pada w nim bateria. Powoli puchnie noi słabo trzyma. Chcę ją zmienić.

Oczywiście to nietypowy tani tablet więc nie ma baterii dedykowanych jako częsci zamiennych. Ale w końcu to bateria litowo-jonowa(?) 3.7V (4.2V). Może gdybym dobral od innego...

Wygląda tak:

Pytanie brzmi: czy ktos może miał w rekach baterię tego typu i wie gdzie kupić? Moja ma wymiary 70mm x 100 mm x 4mm. Byc może 4.5mm zmieści się.

Chciałem dobrać z innego tabletu, ale jakoś nikt nie sprzedaje w szerszym wyborze. Tu i tam mogę znaleźć markowe ale producenci i sprzedawcy nie podają wymiarów. Liczę że jakimś trafem ktoś mnie poratuje symbolem z innego tabletu i sobie dopasuje. Bateria nie ma pomiaru temperatury, ma tylko dwa druty zasilające.

Reply to
Sebastian Biały

Sebastian Biały pisze:

Dopasuj coś pasującego wymiarami, przełóż elektronikę starej baterii i będzie ok.

Reply to
AlexY

To nie jest proste. Większość nie chwali sie wymiarami. Szukam raczej jakiegoś sprzedawcy/firmy która tym handluje. Na allegro posucha.

Reply to
Sebastian Biały

dowolna litowojonowa. ja mam w swojej mancie GPS baterie od nokii i dziala. Roznica pomiedzy firmowkami a noname bedzie w czasie zycia baterii roznica czasem bywa kolosalna. Oryginalna bateria od nokii np dziala

5-6 lat a ta sama noname 2-3 max
Reply to
LeonKame

Troszeczkę grubsza, ale może sie zmieści:

j.

Reply to
Jacek Radzikowski

Pytaj sprzedawców o wymiary, na pewno szukaj czegoś o podobnej pojemności, wam jakieś 10kg ogniw, dałbym Ci 2 szt. 2,2Ah wymiary by pasowały poza grubością (6mm).

Reply to
AlexY

ja jakiś rok temu szukałem baterii. oczywiście baterii (czarnej z napisem hyundai) nie dało się kupić. kupiłem więc podobny "woreczek" z energią, ale o pasujących wymiarach. Są dostępne jakie sobie życzysz, koledzy z tej grupy dali namiar. Tyle że kosztowało mnie to 26zł+15 wysyłka. Urządzenie padło po pół roku. Tobie wiec polecam kupienie jak największej baterii do "komórki" i wydłubanie ze środka "woreczka" z energią. kup sobie największy jaki znajdziesz i sę zmieści. ToMasz

Reply to
ToMasz

To, co mam teraz pod ręką:

Sony Ericson BST-37 35x48x5,5 3 styki

Nokia BL-5C 33x52,5x5 3 styki

Fujitsu Siemens 343111-001 37x51x6 6 styków

HTC 35H00154-04M 42,5x53x5 4 styki

Samsung GB/T18287-2000 vel EB-L1G6LLU 50x62,5x5 4 styki

Samsung EB-BG900BBE 42x85x5 4 styki

Chyba wszystkie z powyżej podanych akumulatorów pracują w różnych urządzeniach, więc typów telefonów/tabletów/PDA/kamer nie podawałem.

Niestety, wszystkie z nich są grubsze, niż pisałeś. Co prawda nie widzę suwmiarki po ostatnich porządkach ;) ale starałem się pomierzyć dokładnie.

Z powyższych możesz wybrać i postawić 2 szt. obok siebie, oskurować z plastiku, i może się zmieści.

U mnie, jak jeszcze chodziłem do szkoły, to dziewczyny mówiły, że jak się popieści, to się i zmieści - ale chyba nie tyczyło się to baterii, bo telefony były jeszcze z tarczą ;)

Reply to
Adam

Jak zwykle niezawodny Batimex. choćby taka:

82.3x31.3x3.9mm.

Reply to
Andrzej

Dzieki za propozycje, ale hadkor w postaci przerabiania baterii od telefonu to chciałbym zostawić na koniec. Chińczycy mają takie baterie, ale to duże ryzyko i musiałbym od razu wziąśc koszyk żeby się opłacało :/

Reply to
Sebastian Biały

Zerknę, na razie znalazłem taką ktora pasuje idealnie wymiarami, od tabletu Acera. Co do baterii do apple to obawiam się że mają w środku jakąs elektronikę ktorej nie da się usunąć bez zniszczenia baterii. Może się mylę?

Reply to
Sebastian Biały

Podałem jako przykład. Zobacz inne. Ja kilkakrotnie kupowałem tam i kiedyś nawet mi sami znaleźli i sprowadzili. Fakt, że wtedy firma, w której pracowałem potrzebowała 10 szt.

Reply to
Andrzej

Mają tak samo jak inne, w tej chwili pracuję przy produktach z ogryzkiem w logo.

Reply to
AlexY

W dniu piątek, 16 stycznia 2015 22:03:38 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

Wtedy jeszcze "dobrej gospodyni wszystko w rękach rosło".

Reply to
Zachariasz Dorożyński

wsadzasz jakakolwiek baterie li-pol ktora sie fizycznie miesci i (w 99% przypadkow) dziala

zaczalbym od tego:

a potem (kolejnosc przypadkowa):

m4rkiz