Bateria do Asus B50

Jeśli piszę nie na tą grupę to przepraszam, ale wydaje mi się, że to
odpowiednie miejsce.
Siostrze padła (najprawdopodobniej) bateria w laptopie Asus B50 (pokazuje
krytyczny stan baterii, nie trzyma na niej ani 1 sekundy).
Podpowiedzcie proszę jaki model baterii muszę kupić. Przekopałem sporo stron
ale nigdzie nie widzę ani oryginałów, ani zamienników, w opisach których
jest wyszczególniony model B50A.

Pozdrawiam i z góry dziękuję,
Daniel

Re: Bateria do Asus B50

Cześć!
Spróbuj poszukać na stronie www.batimex.pl
Tutaj nie widzę oznaczenia B50A:
http://www.batimex.pl/towary.php?widzastosowania17%5&wfraza=&wfrazat=&menu14%0&zdj=0

szukaj też po oznaczeniu samej baterii, bo może właśnie w ten sposób
trzeba szperać a nie po typie laptopa.
W ostateczności napisz do nich maila z pytaniem, podając pełne
oznaczenie komputera i baterii. Może się okazać, że komputer jest (był)
produkowany pod wieloma nazwami i trzeba szukać pod pierwotną.
Przykładowo mój Aristo Tauron, to tak naprawdę Mitac :-) Baterii
szukałem pod Mitac a nie Tauron - proste? :-)
Maciek

Site Timeline