BASS Polska - 800VA = 1200W czyli kolejni nabijaja w butelke.

Witam. Szukalem jakiegos agregatu, 800W-1000W. Znalazlem, ale same dwusuwy, ktore sa glosne. Nagle widze cudo (teraz to z mojego serwera udostepniam, bo po awanturze nagle zmienili opis i juz jest inaczej:

tabliczce 800VA, a w opisie i listach (mam korespondencje do wgladu) upieraja sie, ze to 1200W ! Nie pisze, ze mnie takie zlodziejstwo dziwi, ale chcialem Was przestrzec. Moze ktos bedzie kiedys chcial cos od nich kupic. Sprzedaja to przez posrednikow na Allegro, kazdy Wam bedzie mowil, ze ma 1200W, kazdy. Zlodzieje i tyle. Mija kilka dni i prosze:
sie zrobilo 800W...ale nadal klamia, bo to moze jest 650W. Nie chce sie wdawac w dyskusje akademickie czy cos fi wynosi dla jednego odbiornika 1, a dla drugiego 0,8. Wazne, ze oszukuja ludzi i tylko tym sie chcialem z Wami podzielic.

Pozdrawiam, Mariusz

Reply to
gremlin

To normalka na alledrogo i w necie 90% to buractwo ktore nie wie co sprzedaje. Prawde mowiac nawet marchewki nie dal bym im do sprzedania.

Reply to
konieczko

Powitanko,

Przestrzegam przed ich myjka parowa - dosyc szybko krusza sie koncowki. Szlifierka 700W ma koszmarne wibracje. Za to kompresor 100l pionowy sprawuje sie w miare dobrze (choc rdzewieje od srodka mimo usuwania kondensatu). Ogolnie bardzo niedozywiony Chinczyk im to robi.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

W dniu 2010-11-15 00:15, Pawel "O'Pajak" pisze:

:) no to się podłączę, przestrzegam przed prostownikiem samochodowym. Napis BASS więc to raczej ich, polski podobno:) Ale ważne to, że aku na klemach ma ponad 16,5V. Prostownik pełen automat, kuzyn zauważył w porę i się mnie pyta dzwoniąc co ma zrobić i czy to normalne:)

Reply to
Jawi

Mylisz się. Chińczyk jest dożywiony. Importer jest głodny pieniędzy. Chiński producent zrobi o takiej jakości i wytrzymałości za jaką płaci ten co zamawia. On decyduje o jakości a nie Chińczyk. Jeśli w celu obniżenia ceny importer wybrał z katalogu zbiornik do kompresora zrobiony ze stali o niższej jakości i na przykład nie zabezpieczony przed korozja. To co chcesz od Chińczyka. Ten co płaci decyduje. Ty też decydujesz bo płacisz. Możesz nie kupić najtańszego tylko taki sam kompresor. Zrobiony w tej samej fabryce w Chinach. Na tej samej linii montażowej. Tylko zamiast tabliczki BASS będzie BOSCH. A że 4 razy drożej. W Chinach jakość kosztuje tak samo jak wszędzie.

Reply to
kogutek

Dnia 15-11-2010 o 03:18:11 Jawi snipped-for-privacy@poufny.pl napisał(a):

Ja mam ich wkrętak elktryczny na 230V 500W i działa już drugi rok a cały czas go używam i to mocno, kupiony za jakieś 50 parę złotych na alledrogo. Akurat jego mogę polecić.

Reply to
janusz_kk1

Jak widać w linku powyżej dalej jest "1-2kw" czyli został ślad po tym, o czym wspominasz...

Reply to
Konop

Tak tak, tez o tym pisalem, ale tutaj juz chyba nie wspomnialem. Opis zmienili, ale musieliby zaplacic pewnie adminowi za zmiane nazwy strony...albo musieliby skasowac strone i zrobic od nowa. To juz dla nich za wiele.

Mariusz

Reply to
gremlin