[bascom avr] prosba o kompilacje

Niestety okazało się, że z powodu ograniczeń wersji demo nie mogę skompilować jednego z przykładowych programów, który miał mi posłużyć do przetestowania wyświetlacza graficznego na KS107+KS108. Cyz ktoś mógłby mi skompilować program znajdujący się tutaj:

? Potrzeba do tego pełnej wersji Bascoma AVR 1.11.7.7, wszystkie wymagane pliki(biblioteka, font, obrazek w formacie bgf) znajdują się w zestawie plików dostarczanych razem z Bascomem. Z góry dziękuję! :-)

Reply to
badworm

badworm snipped-for-privacy@post.pl napisał(a):

A kto Ci takich bzdur naopowiadał ? Po kompilacji kod plik bin=4058 bajtów Ten przykład kompiluje się w wersji demo bascoma , tylko jest jedna zmyłka ;) "$lib "glcdKS108.lib" zmień na "$lib "glcdKS108.lbx" i po krzyku :)

Pozdrawiam Piotrek

PS Ale jak ten przykładowy plik rozbudujesz , to klapa :(

Reply to
Piotrek Sz.

Dnia 2005-02-16 00:17, Użytkownik Piotrek Sz. napisał:

Jak byś zajrzaj pod podany link to byś zobaczył, że mam podczepioną bibliotekę glcdKS108.lbx. A co do kompilacji - owszem, Bascom kończy kompilację pomyślnie ale w katalogu, w którym mam plik bas pojawia się komplet wymaganych plików poza bin i hex. Uznałem więc to za efekt ograniczenia wersji demo - swoją drogą bardzo głupi bo Bascom 8051 przy próbie kompilacji programu powyżej 2kB wyskakuje z odpowiednim komunikatem.

Reply to
badworm

Dnia 2005-02-16 15:21, Użytkownik JJMafia napisał:

Ustawiłem i komunikatu dalej nie ma. Ta opcja ma chyba troszkę inne zastosowanie - powoduje pojawienie się komunkatu ostrzegawczego gdy program przekroczy rozmiar pamięci FLASH podany w opcjach.

Reply to
badworm

badworm snipped-for-privacy@post.pl napisał(a):

Zajrzałem , ale nie zauważyłem :( Jedyna rzecz jaka przychodzi mi na myśl , to nie masz "zaptaszkowanych" opcji zapisu _HEXFile_ i(lub) _Binary file_ w Options->Compiler->Output. Innych pomysłów nie już nie mam.

Pozdrawiam Piotrek

Reply to
Piotrek Sz.

Dnia 2005-02-17 16:21, Użytkownik Piotrek Sz. napisał:

Chciałbym, żeby było tak jak piszesz ale niestety obie te opcje mam uaktywnione więc jedynym sensownym wytłumaczeniem tego jest ograniczenie wersji demo :-/

Reply to
badworm

badworm snipped-for-privacy@post.pl napisał(a):

Baaardzo dziwne , bo ja to zrobiłem(skompilowałem) w Bascom 1.11.7.7 DEMO. Jak dopiszę kilkadziesiąt NOP-ow , to wtedy wywala znany komunikat: "Error : 999 Line : XXX DEMO/BETA ....." To dopiero zagadka ;-)

Pozdrawiam Piotrek

Reply to
Piotrek Sz.

Dnia 2005-02-17 23:10, Użytkownik Piotrek Sz. napisał:

Wniosek - Bascom AVR to badziew i człowiek dowiaduje się o tym dopiero wówczas, gdy skorzystać z przykładowego programu w celu szybkiego przetestowania czegoś :-(

Reply to
badworm