awaria drukarki laserowej kolorowej

ja z g... to chyba nigdy nie wylezę...
zapytał bym na elektrodzie, ale zbanowali mnie do 2037 i muszę czekać...

mam problem z drukarką HP 2320nf MFP, objaw jest taki:
http://ataridevs.eu/smietnik/druk_fault.JPG
objaw na zdjęciu z prawej występuje przy xerowaniu w kolorze...
można by pomyśleć, że to wina tonera - i nawet jak się tym tonerem potrzącha
i wydrukuje, to pasów nie ma...

ale...

jest drugie dno...

jak wyjaśnić zdjęcie z lewej? to jest wydruk przy kopiowaniu w cz-b...

HELP! PILNA SPRAWA!

Re: awaria drukarki laserowej kolorowej

Ja bym powiedział, że problem ze zbierakiem.

Problem ze zbierakiem - taka elastyczna listwa zbierająca nadmiar z
wałka. Wygląda na to, że coś pod nią wlazło.

Re: awaria drukarki laserowej kolorowej

powiedziałem, żeby przynieśli nowy bęben z tonerem, czy po wymianie problem
może ustąpić? przeleciałem tak pobieżnie SM, i widzę, że zborniki na zużyty
toner są w kartridżach, o tym piszesz?

Re: awaria drukarki laserowej kolorowej
W dniu 2013-03-26 17:36, Ministerstwo Propagandy
nabazgrał/nabazgrała/nabazgrało:
ać...
nerem

Ja bym stawiał na pas transmisyjny...

G.B.

Re: awaria drukarki laserowej kolorowej
najgorsze jest to, że ja tą drukarę trochę rozbierałem i w środku nie ma
żadnych oznak sypania toneru, pas jest czysty... brudny jest ten wałek który
przyciska papier do pasa transmisyjnego na jego końcu, niestety po jego
dokładnym oczyszczeniu nic się nie zmieniło, co w sumie logiczne...

Re: awaria drukarki laserowej kolorowej

Z ciekawości. Naprawiasz tą drukarkę znajomym, czy komercyjnie?

pzdr
bartekltg

Re: awaria drukarki laserowej kolorowej

w ramach hobby...

Re: awaria drukarki laserowej kolorowej
Do wywalenia toner, jego wymiana na nowy lub regenerowany ale z
wymienionym wałkiem światłoczułym powinna wyeliminować brudzenie.
Szkoda, iż nie napisałeś czy objaw ten występuje również przy drukowaniu.

Olo
Re: awaria drukarki laserowej kolorowej
Zanim sie weźmiesz za rozbieranie, wymienianie etc. radzę z doświadczenia.
Wyjmij zespół drukujący i postaw na 5-10 minut w okolicy nawilżacza
ultradźwiękowego.
Tak aby wydmuchiwany z nawilżacza pył wodny lekko otaczał zespół drukujący.

Objaw powinien ustąpić.
Dlaczego tak się dzieje ?
Mamy sezon grzewczy. Wilgotność w pomieszczeniach jest ok. 20-25%.
Elektryczność statyczna i te rzeczy.
Nie ma jak dobrze rozładować wałka.
W lecie przy typowej wilgotności ~ 60% nie będzie problemu.

Site Timeline