AVR TVOUT - ktory sposob lepszy

Mam przed oczami 2 schematy.Pierwszy to schemat AVRTV z EDW 02.2008 z dwoma tranzystorami i kupą elementów po stronie TV. Drugi to vidterm64 ze strony

tu jakby mniej skomplikowany schemat. Czy ten pierwszy jest w jakis sposob lepszy? Prosze o spojrzenie fachowym okiem.

Reply to
melwin

Użytkownik melwin napisał:

Witam Jeśli Kolega zamieści gdzieś schemat z EDW to mogę porównać. Sporo dłubałem w kwestii generowania obrazu na procesorach AVR i ARM. To co jest na podanej stronie korzysta z portu SPI jako rejestru video i licznika w trybie PWM do generowania impulsów synchro.

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Klucze analogowe muszą być zasilane napięciem ze sporym marginesem w stosunku do sygnału, który mają przenosić. Dotyczy to zarówno marginesu od plusa zasilania jak i od masy. Jeśli sygnał wejściowy z kamerek jest przekazywany bez składowej stałej, to trzeba będzie 4066 zasilać napięciem symetrycznym +/- 3V co najmniej. Jeśli ze składową stałą, to -2.5/+3.5V lub symetrycznie +/- 3.5V. Trochę to kłopotliwe...