Pojawiła się beta.

Pozdrawiam,
Paweł

Re: AVR Studio 6

To kolega ma "mały" poślizg ;-)

PP

P.S. Jakieś może ciekawe doświadczenia?

Re: AVR Studio 6

Mam nadzieję, że będzie działać lepiej niż 5.x...

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

Dopiero co przesiadłem się z wersji 4 na 5. Czy teraz taka moda, żeby
główne numerki wersji zmieniały się co 2 miesiące ? (patrz Firefox).
Co do wersji 5.1 - co jakiś czas wywala mi się, znacznie częściej niż 4.x.

Michał

Re: AVR Studio 6

ZTCW to ta zmiana wynika z faktu, że teraz AVR Studio wspiera też ARMy
(Atmel ma w ofercie Cortexy M3).. . A że 5 nie była super, to może mieli
też dobrą okazję do poprawy?? :)... .

  Konop

Site Timeline