AVR Studio 4 i symulacja

Witam!
Ostatnio mam wiEA%cej czasu i ruszyB3%em z buta z programowaniem uC.
ProgramujEA% AVR atmega w WinAVR zintegrowanym ze B6%rodowiskiem AVR
Studio 4. Ostatnio znalazB3%em w necie program wysyB3%ajB1%cy przez USART
dane. Problemem w trybie "symulacji" w WinAVR jest brak moBF%liwoB6%ci
logowania danych, albo ja nie umiem tego wB3%B1czyE6%.
Jak moBF%na obejrzeE6% znaki wysB3%ane przez USART ?
Jak moBF%na symulowaE6% wyB6%wietlacz lcd na hd44780 ?
Czy mF3%gB3%bym poprosiE6% jednoczeB6%nie o linki do dobrych tutoriali ? Mo=
BF%e
byE6% po ang, polsku, ew ebooki. ProgramowaE6% w "c" umiem, przynajmniej
na tyle, BF%eby z tym nie mieE6% problemu. Problem w "c" specjalizowanym
pod mikrokontroler.

DziEA%ki za pomoc.

Re: AVR Studio 4 i symulacja

Poszukaj czego艣, co si臋 nazywa Hapsim. Ma wbudowany terminal i
wsp贸艂pracuje z AVR Studio

Re: AVR Studio 4 i symulacja

mia艂em na my艣li wy艣wietlacz lcd ;-),
terminal zreszt膮 te偶 ma i par臋 innych u偶ytecznych dodatk贸w

Re: AVR Studio 4 i symulacja

ZnalazB3%em to i B6%ciB1%gnB1%B3em, dziaB3%a bardzo fajnie.
http://www.helmix.at/hapsim /

DziEA%ki za pomoc.

Site Timeline