AVR Dragon i ATxmega

Mam programator AVR Dragon, ciekawe urządzenie świetnie sie spisuje przy ATmegach, chcę zrobić mały kroczek na przód i pobawić się procesorkami ATxmega. Czy ktoś programował ATxmegi za pomocą dragon'a? Z tego co sie orientuje można niektóre xmegi programować za pomocą PDI wykorzystując piny z JTAG'a, jeśli to prawda to jakie piny dragon'a powinienem podpiąć do procesora. Z góry dziękuje za pomoc.

Reply to
bobofrut

Zależy jakimi Xmegami chcesz się bawić. Wersja AVR Studio 4.18 built 716 (zdaje się najnowsza) programuje przez dragona Xmegi A1, A3 tylko przez JTAG, a Xmegi A4, D4 tylko przez PDI. Jak podłączyć znajdziesz w helpie AVR Studio w menu Help->AVR Tools User Guide->AVR Dragon User Guide.

P.

Reply to
max441

Dzięki za odpowiedź, dzisiaj wieczorem ściągne najnowsze studio i sie mu przyjże, a co do procka to mam na razie na stanie ATxmega128A1 z JTAGEN ustawionym na 1 (czyli JTAG wyłączony, PDI załączony).

Reply to
bobofrut

Akurat ATxmega128A1 można za pomocą dragona programować tylko przez JTAG (przynajmniej narazie).

Reply to
max441