AVR a klawiatura USB

Czesc,

czytajac ksiazke o AVR natknalem sie na schemat i program do czytania klawiatury PCtowej na PS/2 (DIN). Takie klawiatury sa coraz rzadziej dostepne. Jaka kupic przejsciowke dla takie USBowej klawiatury aby zrobic z niej typowa klawiature PS/2? Przejsciowki odwrotne to sa z PS/2 > USB.

No chyba, ze da sie jakos obsluzyc "fizycznie" taka klawiatury: minimum hardware'u i kawalek softu na AVR'a?

Reply to
maly

ja troche nie wiem o co chodzi, ale sa podobno klawiatury USB emulujace PS2, jakby Ktos wiedzial co to oznacza to smialo...

Reply to
inny punkt siedzenia...

no chyba, ze taka usbowa klawiatury jak nie wykryje komunikacji z hostem usb, to sie przelaczy na standard PS/2? Widzialem kiedys taka przejsciowke USB > PS/2 ale pamietam, ze nie chcialo to dzialac z zastanym PC? No chyba, ze wiecie wiecej?

Reply to
maly

Przejściówki masz jakie tylko chcesz dostępne, w jedną stronę:

drugą stronę:
klawiaturę USB, najzwyklejszą przejściówkę usb->ps2 i masz w ten sposób dostępny interfejs ps2 który obsłużysz swoim avr.

Reply to
Jakub Rakus

W dniu 2014-01-04 18:53, Jakub Rakus pisze:

dwa urzadzenia na USB, usb-hid-keyboard i usb-hid-mouse.

--

| snipped-for-privacy@drut.org GG:23319 tel +48 696455098

BartekK