avr

ile wykonują się instrukcje w atmega32 taktowanym 16MHz? jest to gdzieś opisane w jakimś pdfie? może mnie Ktoś nakierować? potrzeba mi informacji ile wykonuje sie dana komenda (asm)...

Reply to
platformowe głupki

W niedostępnej częsci internetu pochowane są takie oto tajne pdfy:

Sebastian Biały

"de fakto" a taki zapis 2 clocks dla 16MHz to ile oznacza?

Reply to
platformowe głupki

Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nffatl$9uj$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Ale na terenie Unii Europejskiej?

Reply to
Ghost

bardziej według modelu optymalnego [R] politechniki warszawskiej...

Reply to
platformowe głupki

może najwyższy czas tam się udać?

c.

Reply to
Cezar

1 clock zegara jest 1 clock instrukcji. To znaczy że tych rozkazow zmiesci się 8mln na sekundę.
Reply to
Sebastian Biały

a co ja prosty chłopak z pisowskiej wsi miałbym robić w tej kuźni europejskich ekspertów?

Reply to
platformowe głupki

no to pytanie zasadnicze: jest DMA - dane pojawiają się co 7us czy ATmega 16MHz podoła programowo temu zadaniu?

Reply to
platformowe głupki

W dniu 23.04.2016 o 16:08, platformowe głupki pisze:

Pokaż mi ATmegę z DMA, bo chyba coś przeoczyłem przez ostatnie kilkanaście lat.

Reply to
Jakub Rakus

napisałem przecież programowo...

problem jest taki, że zjebałem chyba płytkę na którą wydałem kupę kasy,

DMA zrobiłem tak, że po DMARQ dałem impuls na DMACK który się kończy przed zapisem/odczytem sygnałami RD/WR

zrobiłem tak, bo jakoś nie mogłem namierzyć jak to DMA działa...

później gdzieś (już nie pomnę gdzie) znalazłem, że RD/WR występują w trakcie trwania DMACK...

co Panowie o tym myślą? nie wiem czy jest sens się bawić w poprawianie, czy zrobić od nowa nową płytkę z ATmegą od razu...

Reply to
platformowe głupki

To tylko 142kHz. Czyli jest jakieś 100 cykli na każdą daną. Wieczność.

Reply to
Sebastian Biały

Dobrą zmianę.

Reply to