automatyka - Page 2

Re: automatyka
jesteś,

Nie chce mi się sprawdzać bo osobnik tego czasu nie godny ale przy
rejestrowaniu domen zapewne namiary jakieś podał.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Automatyka czy elektronika to dziedziny techniki dla ludzi z intelektem.
Chłam intelektualno-socjalny nie bardzo się do tego nadaje. Przynajmniej
IMHO.
Więc może podaruj sobie, przynajmniej narazie, a weź sie za szlifowanie
kindersztuby?
Pokolenie "mp3" mnie załamuje swoją głupotą i chamstwem.

Re: automatyka

Dokładnie tak. Rozmawiasz z upośledzonym umysłowo trollem.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Site Timeline