Automatyczny zrzut ciągu klatek z DVD

Wiem, że to nie jest dokładnie temat na p.m.e, ale tutaj mam szansę
trafić na osoby, które są biegłe w temacie.

Jest materiał filmowy nagrany 30 lat temu na kliszy, ztelekinowany i
zapisany na DVD. Ja mam wersję DVD. Chciałbym wyciągnąć z niej
pojedyncze klatki i to najlepiej w takim porządku, jak rejestrowała
kamera (żeby odpowiednie półobrazy do siebie pasowały). Chodzi o to,
żeby dało się zrobić zrzuty do BMP, JPG - wszystko jedno, ale nie jednej
klatki tylko ciągu klatek przez np. 1 minutę.

Taki PowerDVD ma możliwość zrobienia pojedynczego zrzutu, a ja
potrzebuję programu, który zrzuci mi tych klatek dużo i żadnej nie zgubi.

Ktoś zna taki program do automatycznego zrzucania?

Re: Automatyczny zrzut ciągu klatek z DVD
Tomasz Wójtowicz przemówił ludzkim głosem:

Mplayer?

mplayer -vo jpeg:outdir=/home/user/aqq movie.avi

Re: Automatyczny zrzut ciągu klatek z DVD
Pan Tomasz Wójtowicz wie, że to nie jest dokładnie temat na p.m.e,
ale tutaj ma szansę trafić na osoby, które są biegłe w temacie:

Choćby mencoder. Z opcją "-vo jpeg" zrzuci kolejne klatki
do ponumerowanych plików.

Re: Automatyczny zrzut ciągu klatek z DVD
Per aspera ad Tomasz Wójtowicz :
Do wspomnianego mplayer/mencoder, dorzucę jeszcze ffmpeg.

Sławek
--
  ________ Systems programmers are the high priests of a low cult
_/ __/ __/ R.S.Barton