Automaticon, wózek bezprzewodowy SEW

Na targach Automaticon widziałem na stoisku SEW-a taki wózek, który nie był
zasilany poprzez podpięte kable, ale czerpał energię z pętli prądowej w
podłodze (
http://img534.imageshack.us/i/p1070494.jpg/). Pytanie do osób,
które to widziały: czy przewód zasilający musi być ułożony w tor, którym
porusza się wózek, czy też mogę sobie tym kablem utkać np. podłogę w jakiejś
hali i wózek będzie mógł swobodnie poruszać się po całym terenie?

R.

Re: Automaticon, wózek bezprzewodowy SEW

Strzelam z palca (nie z głowy) spadek "gęstości strumienia energii"
pewnie w trzeciej potędze odległości

Artur(m)

Re: Automaticon, wózek bezprzewodowy SEW

A trzeba bylo pojechac do Hannoweru:)
Tam jest pokazane rozwiazanie hybrydowe - z buforem - laduje sie z petli.

Szymon

Re: Automaticon, wózek bezprzewodowy SEW

Utkac to mozna mchem chałupę zeby uszczelnic.
Po co chodzisz na takie targi jak nie rozumiesz podstaw. Chodz lepiej na
pokazy mody, kroju i szycia itp.

Site Timeline