Automaticon, wózek bezprzewodowy SEW

Witam,

Na targach Automaticon widziałem na stoisku SEW-a taki wózek, który nie był zasilany poprzez podpięte kable, ale czerpał energię z pętli prądowej w podłodze

Pytanie do osób, które to widziały: czy przewód zasilający musi być ułożony w tor, którym porusza się wózek, czy też mogę sobie tym kablem utkać np. podłogę w jakiejś hali i wózek będzie mógł swobodnie poruszać się po całym terenie?

R.

Reply to
Robbo

Użytkownik "Robbo" snipped-for-privacy@mmm.com napisał w wiadomości news:4d9d8af2$0$2453$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Strzelam z palca (nie z głowy) spadek "gęstości strumienia energii" pewnie w trzeciej potędze odległości

Artur(m)

Reply to
Artur(m

W dniu 2011-04-07 11:59, Robbo pisze:

A trzeba bylo pojechac do Hannoweru:) Tam jest pokazane rozwiazanie hybrydowe - z buforem - laduje sie z petli.

Szymon

Reply to
szymon

Użytkownik "Robbo" snipped-for-privacy@mmm.com napisał w wiadomości news:4d9d8af2$0$2453$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Utkac to mozna mchem chałupę zeby uszczelnic. Po co chodzisz na takie targi jak nie rozumiesz podstaw. Chodz lepiej na pokazy mody, kroju i szycia itp.

Reply to
ted