Audiofile...

Anerys napisał:

Też mam takie wrażenie (że porzed wojną wszystko było lepsze, coca-cola również), ale pewności nie mam. Nikt starych roczników nie przechowuje, więc nie ma jak porównać.

Informacja, że coś ma obniżoną zawartość cukru też dobrze robi na poziom sprzedaży. Ponadto cukier stanowi znaczący składnik w kosztach produkcji, więc i zysk mógłby wzrosnąć.

Jarek

Reply to
Jarosław Sokołowski

Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:42:59 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

Mowa tutaj o sprzęcie, kablach, zasilaniu itd. Ja mam swoją wizję... Nie tylko odtwarzanie i jego sposób jest ważny, ale CO NAJWAŻNIEJSZE, samo nagranie. Wokaliści stanowczo za mało wypijają, lub wcale elektrolitu z akumulatorów... Nie wiedzą, że setka elektrolitu powyższa #b i pozostałe dźwięki.

Pozdrawiam, Wojciech Pacuła.

Reply to
Jacek

Ostatnio gdzieś wyczytałem że wg badań 60% lekarzy uważa suplementy diety za lekarstwa że już łaskawie nie wspomnę o homeopatii, to jest dopiero zgroza...

Reply to
Padre

ętu...

No ale flaszka chyba była a to wiele tłumaczy w kwestii odsłuchu :)

Reply to
Padre

Tak właśnie miałem napisać, czy ci audioonaniści zdają sobie sprawę, że wiele z tych hihgendowo odsłuchiwanych płyt zostało nagranych przy wykorzystaniu sprzętu skonstruowanego przez zwykłych elektroników wierzących w fizykę a nie w voodoo i to na dodatek w czasach kiedy sprzęt studyjny siłą rzeczy parametry miał niższe niż obecny domowy ze średniej półki?

Reply to
Padre

Dnia 2012-11-08 23:32, Użytkownik Stachu Chebel napisał:

Człowiek o takim imieniu i nazwisku figuruje w bazie Nauka Polska jako doktor nauk filologicznych z zakresu literaturoznawstwa :)

L.

Reply to
Luke

Przecież to już od dawna stwierdzono, że dyski mają jitter....

:)

L.

Reply to
Luke

Dnia 11 Nov 2012 22:25:15 GMT, Jaros³aw Soko³owski napisa³(a):

To by³ sprzêt typowo domowy, audiofilski. Nie wiem czy mam jeszcze w piwnicy stare numery "Audio" by siê dokopaæ do jego opisu.

--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]post{kropek}pl
GG#2400455 ICQ#320399066

U¿ytkownik "Jaros³aw Soko³owski" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

I to, czego nie mia³, wy¶mienicie mu siê w kabelkach id±cych z piwnicy do domu, indukowa³o ;-)

Reply to
bart

Z ciekawości spojrzałem na etykietki - coca-cola była dokładnie tak samo kaloryczna, jak sok pomarańczowy z Tarczyna (41-42 kcal/100 ml).

"Cukrowy haj" brzmi mocno urbanlegendarnie, nawiasem.

Reply to
Maciej Bojko

I co w tym dziwnego?

Doprawdy? 10-11% cukru to urban legend? W litrze daje to 100-110g cukru. Ponad 400kcal.