ATtiny10

Jakby ktoś szukał to jest już dostępny w Seguro.
Jest też ATtiny4, jeszcze tańszy.

Re: ATtiny10

Od tygodnia leżą na biurku i czekają na pomysł zastosowania :-)

Pozdrawiam
Grzegorz

Re: ATtiny10

a ja czekam na nowe MSP430Gxxxx. Mają kosztować ok 1zł za sztukę i mają
duużo mniejsze zużycie energii od Atmeli, ale mają trochę więcej nóżek.
Zresztą przestawiłem się dość skutecznie z Atmeli na MSP430.

Waldek

Re: ATtiny10

Sam bym spróbował. Ale zanim to zrobie pytanie kluczowe: czy gcc działa
na tyle dobrze, że nie trzeba zastanawiać się czy znowu nie trafiło się
buga na nim? Żadko spotykana architektura może mieć znacznie słabszy
jakosciowo port gcc. Ale może nie jest źle, masz jakieś doświadczenia?

Re: ATtiny10

nie, z gcc nie mam na razie doświadczenia, chwilowo wystarcza mi darmowa
wersja kompilatora dołączana do kitów. Ostatnio byliśmy z kolegą na kancie
(ograniczenie bodajże do 4k code), ale jeszcze nie czas, by się przesiadać.
Ale może już ktoś się bawił gcc pod MSP430, też bym chętnie poczytał na ten
temat.

Waldek

Re: ATtiny10

Ale zabawa jest właśnie w 6-nóżkowce rozmiaru tranzystora. :)
Więcej nóżek to już było dawno temu. No ale nie za 1 zł rzecz jasna.

Re: ATtiny10

Mnie tam brakuje EEPROMa :)
--
Pozdr